• تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1395 - 0:41
  • کد خبر : 10075
  • چاپ خبر
سلطانی سازمان تبلیغات

اخطار به هیئت های مذهبی شهرستان زرند

حجت الاسلام سلطانی سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زرند بود. به گزارش زرند نیوز سلطانی ضمن تسلیت وفات حضرت خدیجه (س) گفت : شهرستان زرند در بحث ساختمان مکان های مذهبی مشکلات زیادی دارد و انتظار می رود در چند سال آینده با کمک خیرین این مشکلات حل شود. وی

سلطانی سازمان تبلیغاتحجت الاسلام سلطانی سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زرند بود.
به گزارش زرند نیوز سلطانی ضمن تسلیت وفات حضرت خدیجه (س) گفت : شهرستان زرند در بحث ساختمان مکان های مذهبی مشکلات زیادی دارد و انتظار می رود در چند سال آینده با کمک خیرین این مشکلات حل شود.

وی افزود: در اماکن مذهبی زرند طرحی در حال اجرا است که در این طرح قرآن های فرسوده با قرآن های نو با همت خیرین تعویض می شود و خیرین برای شرکت در این طرح می توانند به ازای هر قرآن مبلغ ۶ هزار تومان کمک کرده و در صورتی که خیرین نیاز بدانند این قرآن ها را به نام خود و یا رفتگان خود در مساجد قرار دهند.

ریاست سازمان تبلیغات زرند در ادامه گفت : هیئت های مذهبی زیادی در شهرستان زرند در حال فعالیت هستند که بعضی از این هیئت ها دقت لازم را ندارند و افرادی که معاند هستد در این هیئت ها حضور پیدا می کنند و بعضی از مسائل خودزنی و خرافی را ترویج می دهند.  ما تا قبل از محرم اقداماتی را در جهت مقابله با این مسائل انجام خواهیم داد و در بعضی موارد شاید به تعطیلی هیئت و لغو مجوز فعالیت آنها شود.

انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها