• تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 تیر 1395 - 17:56
  • کد خبر : 10235
  • چاپ خبر

دیدار امام جمعه با دادستان و ریاست دادگستری بمناسبت هفته قوه قضائیه

به گزارش زرند نیوز نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند در دیدار با دادستان و ریاست دادگستری و تعدادی از قضات که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد ضمن خیر مقدم و تبریک میلاد سبط اکبر نبی مکرم اسلام با بیان حدیثی از امام حسن مجتبی علیه السلام عنوان داشت که بهترین نیکی

به گزارش زرند نیوز نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند در دیدار با دادستان و ریاست دادگستری و تعدادی از قضات که به مناسبت هفته قوه قضائیه برگزار شد ضمن خیر مقدم و تبریک میلاد سبط اکبر نبی مکرم اسلام با بیان حدیثی از امام حسن مجتبی علیه السلام عنوان داشت که بهترین نیکی اخلاق نیکو داشتن است.

وی افزود خوش اخلاقی در روند جذب افراد و زندگی انسان نقش مهمی ایفا می کند.

امام جمعه زرند کار قضات را سخت توصیف کرد و اجرای احکام قضایی اسلام را به هدف اصلاح و تربیت و نه انتقام دانست که در صورتی که به همراه خوش اخلاقی باشد تاثیر گذار است و میتواند فردی را که خطایی مرتکب شده است را نجات بدهد.

 وی اظهار داشت خوش اخلاقی باعث می شود که پذیرش حکم از طرف خطا کار آسان تر باشد.

 امام جمعه زرند ایام شهادت آیت الله بهشتی که معمار قانون اساسی و بحث قضایی جمهوری اسلامی بود به عنوان هفته قوه قضاییه بهترین کار برای یادآوری زحمات این فرد بزرگ وار و پر تلاش دانست.

نماینده ولی فقیه اولویت دستگاه قضایی را برخورد با مفاسد اقتصادی دانست که باعث نا امیدی زیادی در جامعه شده است.

وی افزود دستگاه قضا باید بدون هیچ چشم پوشی با این افراد برخورد کند.

 حجت الاسلام ابراهیمی یکی از معضلات جامعه که باعث از هم پاشیدگی خانواده ها شده فضای مجازی است که یکی از زمینه های جنگ نرم است.

 وی اظهار داشت شبکه اجتماعی تلگرام باعث فرو ریختن بنیان ۶ هزار خانواده شده است ما باید فرهنگ استفاده صحیح از فضای مجازی را آموزش بدهیم و از طرفی کسانی که سر دسته های ایجاد فساد در این فضا هستند شناسایی و برخورد کنیم.

3 (2)3 (1)

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها