• تاریخ انتشار : شنبه 12 تیر 1395 - 19:14
  • کد خبر : 10746
  • چاپ خبر

مساله فلسطین کلید رمز آلود گشوده شدن فرج بروی امت اسلامی است

به گزارش زرندنیوز نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند در نماز جمعه روز قدس که در محل مصلی پیامبر اعظم برگزار شد ضمن تشکر از حضور روزه داران در راهپیمایی  روز قدس ,به وضعیت صیهونیست در قران کریم اشاره کردند و گفتند خداوند در قران به بنی اسرائیل می گوید ما اعلام کردیم به

به گزارش زرندنیوز نماینده ولی فقیه و امام جمعه زرند در نماز جمعه روز قدس که در محل مصلی 1 (8)پیامبر اعظم برگزار شد ضمن تشکر از حضور روزه داران در راهپیمایی  روز قدس ,به وضعیت صیهونیست در قران کریم اشاره کردند و گفتند خداوند در قران به بنی اسرائیل می گوید ما اعلام کردیم به بنی اسرائیل در تورات که شما در زمین دو بار فساد ایجاد می کنید و برتری جویی می کنید.

وی با اشاره به بیش از هفتاد سال ظلم و ستم و تجاوز به مردم کشور فلسطین و غصب خانه ها و سرزمین آنها گفتند تمام هدف استکبار جهانی به فرماندهی صیهونیست این بود که کسی پیدا نشود از مساله فلسطین حمایت کند و قضیه فلسطین به فراموشی سپرده شود.

صیهونیسم کشور های عرب منطقه را که اسلام اکثر آنها اسلام آمریکایی است با خود هم پیاله کردند و از طرفی مسلمانان را با ایجاد گروه های تکفیری و تروریستی و ایجاد اختلافات مذهبی به جان یکدیگر انداختند و با ثروت نا مشروع خود و لابی مجامع به اصطلاح مدافع حقوق بشر را به سکوت وادار کردند خوش خیال بودند که نزدیک است به هدف خود که فراموشی مساله فلسطین بود برسند اما ندای الهی و خروشان امام ما تمام معادلات آنها را بهم زد.

وی افزود امام ما با نام گذاشتن جمعه آخر ماه مبارک رمضان جنگ نرمی علیه صیهونیست و استکبار جهانی به راه انداختند.

امام جمعه زرند روز قدس را روز فریاد معرفی کردند روز فریاد  تمام مسلمین بر علیه آمریکا روز فریاد و گفتن مرگ بر اسرائیل

امام جمعه زرند بیان داشتند این کار امام خون تازه ای درون رگ های مظلومین و مجاهدین فلسطینی تزریق کرد.

امام جمعه زرند در ادامه به بیانات امام خمینی رحمه الله علیه در مورد مساله فلسطین اشاره کردند و گفتند امروز روز حمایت از ارض مقدس و فلسطین نیست امروز روز اسلام است و امروز روز قیام مستضعفین علیه مستکبرین است.

نماینده ولی فقیه در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه فلسطین اشاره کردند که ایشان می فرماید : مساله فلسطین کلید رمز آلود گشوده شدن فرج بروی امت اسلامی است و همه امت اسلام باید مساله فلسطین مساله اول آنها باشد.

امام جمعه زرند پیام حضور مردم ایران و جهان را راهپیمایی روز قدس را اعلام حمایت و تنها نگذاشتن پاره تن اسلام فلسطین است و اعلام حمایت از مظلومان دنیا دانستند.

امام جمعه زرند یکی دیگر از آثار حضور مردم در این راهپیمایی را حفظ امنیت کشور و مبارزه با نا امنی هایی که رژیم صهیونیستی ایجاد می کند است و حضور هر فردی در راهپیمایی روز قدس کمک به امنیت و کمک به حفظ دست اوردهای انقلاب دانستند.

امام جمعه زرند در بخش دوم خطبه خود به سر انجام صیهونیست و بنی اسرائیل در قران اشاره کردند و گفتند آمریکا و اسرائیل راس ظلم و جنایات هستند و اگر نابود شوند تمام ظلم از بین می رود وظالم حامی برای ظلمش ندارد.

وی افزود سرنوشت بنی اسرائیل بعد از دوبار فساد در عالم این است که چهر های شما به خاطر لشکر های سپاه اسلام که از دنیای اسلام بپا خواسته اند که به جنگ شما بیایند پر از ترس می شود.

وی با اشاره به روایتی از امیرالمومنین که می فرماید پرچم هایی از عراق به سوی فلسطین در حرکت هستند که روی پرچم ها کلمه قوه نوشته شده که اشاره دارد به آیه( و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه ) گفتند نابودی آنها نزدیک است و با اینکه زمانی در مقابل ارتش شش کشور عربی به راحتی پیروز شدند در مقابل حزب الله تن به شکست خفت بار دادند و در صورتی که خطایی از او سر بزند در عرض هشت دقیقه با خاک یکسان می شود.

وی با اشاره به جنایت صیهونیست ها گفتند سخن مقام معظم رهبری که می فرماید مساله فلسطین کلید رمز آلود فرج دنیای اسلام است نکته ای از درون اسلام و کتاب خدا است و ان شاء الله که فلسطین به دنیای اسلام باز می گردد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها