• تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تیر 1395 - 17:51
  • کد خبر : 10806
  • چاپ خبر

پیام مهندس محمدی شهردار زرند به مناسبت عید سعید فطر

اخبار زرند/ زرندنیوز : مهندس محمدی شهردار زرند به مناسبت عید سعید فطر پیامی را به این شرح صادر کرد . بسم الله الرحمن الرحیم اللهُمَ اَهلِِ الکِبریاء والعَظَمَه و ….  صدای پای عید می آید و دل مؤمن بر سر دو راهی عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است. از آمدن آن

اخبار زرند/ زرندنیوز : مهندس محمدی شهردار زرند به مناسبت عید سعید فطر پیامی را به این شرح صادر کرد .

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهُمَ اَهلِِ الکِبریاء والعَظَمَه و ….

 صدای پای عید می آید و دل مؤمن بر سر دو راهی عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است. عید فطراز آمدن آن یک شادمان باشد یا از رفتن این یک محزون ؟ عید فطر پاک ترین و عید ترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است .

خدای سبحان را شاکریم که فرصتی عطا فرمود تا رمضانی دیگر را بر آستان کبریاییش سجده گذاریم و دست دعا بر عرش ملکوتیش برآریم و طلب رحمت نماییم تا در پناه قرب حضرتش مسیر رستگاری را بپیماییم.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی مسلمین به ویژه شما مردم  ولایت مدارشهرستان زرند که صیام هر روز را به امید لحظات ملکوتی افطار و هر شامگاه را به شوق سیراب شدن از فیض سحرگاه به پایان رسانده اید، تبریک و تهنیت می گویم و امیدوارم نیازها و نجواهای خالصانه مهمانان حضرت دوست که در کوچه های سبز کلمات وحی، مفهوم آیینه و قدر را دریافته اند با عنایت ویژه ی حضرت ولی عصر عج ا… تعالی فرجه الشریف به هدف اجابت و استجابت برسد.

    احمد محمدی – شهردار زرند

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها