• تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 بهمن 1393 - 12:40
  • کد خبر : 1227
  • چاپ خبر

تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از زبان حجت السلام موسوی مدیر کل صداو سیمای مرکز کرمان

حجت السلام موسوی مدیر کل صداو سیمای مرکز کرمان با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک ابر قدرت جهانی در دنیا مطرح است و حرف های زیادی برای گفتن دارهمه به برکت نعمت ولایت است. وانقلاب اسلامی در دل مسلمانان و ازادگان جهان جای دارد . وی ضمن قدر دانی از

حجت السلام موسوی مدیر کل صداو سیمای مرکز کرمان با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک ابر قدرت جهانی در دنیا مطرح است و حرف های زیادی برای گفتن دارهمه به برکت نعمت ولایت است. وانقلاب اسلامی در دل مسلمانان و ازادگان جهان جای دارد .

مدیر کل صدا و سیمای کرمان  تصریح کرد:  این عزت و افتخار و اقتدار در سایه رهبریهای پیامبرگونه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری عاید مردم ایران اسلامی شده است .
وی ۲۲  بهمن را روز اقتدار، عزت، صلابت و سربلندی و نیز روز پیروزی ملت ایران در مقابل ظلم و جور رژیم ستمشاهی دانست .
 حجت الاسلام موسوی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران، به رهبری امام راحل(ره) آزادی و استقلال را برای ملت ایران به ارمغان آورد لذا باید امروز همه ما قدر این نعمت بزرگ را بدانیم
 وی : با اشاره به موضوع مذاکرات انرژی هسته ای  گفت: در بحث انرژی هسته ای دشمنان به خوبی فهمیده اند که ایران اسلامی به دنبال سلاح هسته ای نیست  و استفاده صلح امیز انرژی هسته ای حق مسلم ما هست  لذا موضع ما در مذاکرات هسته ای موضع ولی امر مسلمین است که فرمودند در بحث مذاکرات هسته ای انچه که مهم است عزت ملت ایران است لذا در مقابل دشمنان ذره ای کوتاه نمی ائیم
وی اظهار امیدواری کرد با توصیه های مقام معظم رهبری  در اقتصاد مقاومتی  تحریمهای ظالمانه دشمنان را نقش بر اب سازیم و  کمر تحریمها را بشکنیم .
حجت السلام موسوی انقلاب اسلامی ایران را الگویی برای دیگر ملت های جهان دانست   وی به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و تصریح کرد:«هر مسئولی  که وحدت را به هم بزند در برنامه ی بازی دشمن قرار دارد و به دشمنان خدمت می کند.»  
در ادامه نماینده مردم شهرستانهای زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی  با گرامیداشت دهه مبارکه فجر ضمن اشاره به پیشرفت های شهرستان زرند اظهار داشت:«پیشرفت های شهرستان زرند در گرو حفظ وحدت و استفاده از نیروهای مؤمن و متعهد می باشد.»
وی گفت به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  در شهرستان زرند اقدامات ارزشمندی در توسعه و ابادانی این شهرستان صورت گرفته که وحدت و همدلی  مسئولین و مردم  در  احداث کارخانجات متعدد و تولیدی  و ایجاد اشتغال موثر بوده  .

لینک کوتاه

برچسب ها