• تاریخ انتشار : جمعه 24 بهمن 1393 - 14:11
  • کد خبر : 1235
  • چاپ خبر

خطیب جمعه زرند در خطبه های نماز این هفته

حجت الاسلام ابراهیمی  خطیب جمعه زرند  در خطبه های نماز این هفته از حضور حماسی مردم عزیز و ولایتمدار شهرستان زرند در راهپیمایی دشمن‌شکن یوم‌الله ۲۲ بهمن که تجلی بصیرت و نمایش وحدت و اتحاد و اقتدار ملی بود؛ تقدیر کرد و گفت: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه بار دیگر  با خلق حماسه ماندگار دیگری

حجت الاسلام ابراهیمی  خطیب جمعه زرند  در خطبه های نماز این هفته از حضور حماسی مردم عزیز و ولایتمدار شهرستان زرند در راهپیمایی دشمن‌شکن یوم‌الله ۲۲ بهمن که تجلی بصیرت و نمایش وحدت و اتحاد و اقتدار ملی بود؛ تقدیر کرد و گفت: مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه بار دیگر  با خلق حماسه ماندگار دیگری تمام معادلات و تحلیل‌های رسانه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران را به هم ریختند و مشت کوبنده‌ای بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان انقلاب اسلامی زدند. و برای چندمین بار استکبار جهانی به ویژه آمریکا و متحدانش را غافلگیر و بهت‌زده کردند. 

وی تصریح کرد: مردم ایران بعد از ۳۶ سال از انقلاب اسلامی، ثابت کردند که به نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی وفادار بوده و از تهدیدات دشمنان هیچ هراسی ندارند. و در دفاع از ارزشهای والای انقلاب  تا پای جان ایستاده اند .
 خطیب جمعه زرند  با اشاره به صدور حکم تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر ارتداد سلمان رشدی گفت: فتوای تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی به عنوان رهبر مسلمانان جهان دیوار امنیت را بر سر سلمان رشدی و ناشران کتاب او خراب و زندگی را بر آن‌ها تلخ کرد. وی گفت از اول انقلاب دشمنان اسلام تاکنون بین سه تا ۴ هزار کتاب علیه اسلام به چاپ رسیده رسانده اند .
حجت الاسلام ابراهیمی  با اشاره به دشمنی های امریکا  علیه ایران اسلامی گفت امریکا  بعد از انقلاب هر کاری که توانست علیه ایران اسلامی انجام داد و علت دشمنی امریکا با ایران به خاطر استقلال طلبی ایران است و این‌که پیام انقلاب اسلامی آزادگی، سربلندی و استقلال و مبارزه با ظلم و ستم و استکبار بوده است، و امروز دنیا به‌سمت مبارزه با استکبار حرکت کرده است و انقلاب اسلامی به دنیا فهماند هرگاه ملتی یکپارچه شوند، هیچ قدرتی نمی تواند در مقابل آنها ایستادگی کند.
خطیب جمعه زرند  .از اغاز ثبت نام حوزه های علمیه در شهرستان زرند خبر داد و از جوانان علاقمند خواست برای ثبت نام به حوزه های علمیه این شهرستان مراجعه نمایند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود