• تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 - 14:41
  • کد خبر : 1239
  • چاپ خبر

بازدید سر زده مهندس محسن هاشمی معاونت عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی، از واحد زرند

بازدید سر زده معاونت عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی، از واحد زرند مهندس محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن بازدید از پروژه های در حال ساخت دانشگاه آزاد اسلامی زرند گفت: برای فعال کردن پروژه ها و اطلاع از وضعیت واحدها نیاز به بازدید و همچنین بررسی و تصمیمات جدی برای اتمام و تکمیل

بازدید سر زده معاونت عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی، از واحد زرند
مهندس محسن هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن بازدید از پروژه های در حال ساخت دانشگاه آزاد اسلامی زرند گفت: برای فعال کردن پروژه ها و اطلاع از وضعیت واحدها نیاز به بازدید و همچنین بررسی و تصمیمات جدی برای اتمام و تکمیل پروژه ها وجود دارد که این بازدیدها لازمه انجام کار می باشد.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن ابراز خرسندی از فرصت بوجود آمده در خصوص بازدید از واحد زرند افزود: پروژه های عمرانی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی می‌بایست متناسب با نیازهای دانشجویان ، شهرستان و منطقه برنامه‌ریزی و ساماندهی شود.
دکتر کاظم نعمت الله زاده ماهانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی زرند در جریان این بازدید ضمن خیر مقدم به معاونت محترم عمرانی دانشگاه با ارائه گزارشی از وضعیت جاری واحد زرند گفت: دانشگاه آزاد اسلامی توانست در نشان دادن چهره صنعتی این شهرستان تغییرات مثبتی ایجاد کرده  و در خصوص ایجاد زمینه رشد و توسعه همه جانبه این شهرستان نقش مثبت خود را ایفا نماید و یکی از آن ها تربیت نیروی متخصصی است که امروزه در راس مجموعه های اداری و صنعتی این شهر و استان قرار گرفته اند.
رییس واحد زرند افزود: متاسفانه با وجود زیر ساخت های مناسب آموزشی و رفاهی این دانشگاه در حال حاضر مهمترین دغدغه ما و مسئولین شهرستان کمبود دانشجو و عدم تناسب بین دانشجو و امکانات این دانشگاه می باشد.
وی اظهار امیدواری کرد: با همکاری مسئولین و رفع کمبود و نواقص احتمالی بتوانیم جهت جذب دانشجو و رساندن این واحد دانشگاهی به جایگاه اصلی خود گام های  موثرتری برداریم.
ماهانی ضمن قدردانی از همراهی مسئولین شهرستان ازجمله نماینده مردم ، فرماندار و امام جمعه محترم همکاری مسئولین این شهرستان با دانشگاه آزاد اسلامی را مثال زدنی عنوان کرده و گفت:  همکاران ما باید از این فرصت استثنایی در جهت رفع مشکلات و کمبود های دانشگاه بهره لازم را ببرند.
رییس سازمان نظام روانشناختی استان کرمان با توجه به وضعیت دانشجوی این واحد دانشگاهی در خصوص تغییر کاربری برخی از پروژه های در حال احداث این واحد دانشگاهی به منظور تامین منابع مالی دانشگاه خواستار توجه و همکاری بیشتری از سوی ریاست عالیه و معاونین دانشگاه آزاد اسلامی شد.
مهندس محسن هاشمی در پایان از پروژه های در حال احداث( مجتمع کارگاهی، آزمایشگاهی و کمپ) و همچنین ساختمان های آموزشی، ورزشی و سلف سرویس دانشگاه بازدید بعمل آورد. لازم به ذکر است دکتر حسین امیری نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و همچنین حبیب ا… خنجری فرماندار زرند با حضور در این مراسم و خیرمقدم به مهندس هاشمی معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی همکاری خود با این مجموعه علمی را اعلام کردند.

لینک کوتاه

برچسب ها