• تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 بهمن 1393 - 14:55
  • کد خبر : 1249
  • چاپ خبر

دومین کاروان راهیان نور دانش آموزان پسر مقطع دبیرستان شهرستان زرندعصرامروز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند

دومین کاروان راهیان نور دانش آموزان پسر مقطع دوم دبیرستان شهرستان زرندعصرامروز با حضور ،فرماندار، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین ادارات و نهاد ها از محل  اداره اموزش و پرورش به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند. به گفته سرهنگ عبدالمجید زمانی فرمانده شپاه زرند در این اعزام که از سوی سپاه ناحیه زرند

دومین کاروان راهیان نور دانش آموزان پسر مقطع دوم دبیرستان شهرستان زرندعصرامروز با حضور ،فرماندار، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین ادارات و نهاد ها از محل  اداره اموزش و پرورش به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گفته سرهنگ عبدالمجید زمانی فرمانده شپاه زرند در این اعزام که از سوی سپاه ناحیه زرند و با بدرقه مسئولان این  شهرستان و خانواد های دانش آموزان برگزار شد، ۳۰۸دانش آموز پسر مقطع دبیرستان دوره دوم در قالب ۸ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
وی با بیان اینکه در مدت زمان ۵ روز دانش اموزان به منطقه جنگی دوران دفاع مقدس اعزام می شوند افزود این اعزامها در راستای درس آمادگی دفاعی مدارس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش ‏آموزان انجام میشود و استقبال دانش آموزان و خانواده های آنها از این اردوها خوب بوده و روحیه  نشاط آور و بسیجی  را برای دانش آموزان بوجود اورده است.

لینک کوتاه

برچسب ها