• تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 بهمن 1393 - 22:40
  • کد خبر : 1255
  • چاپ خبر

مسابقات تنیس روی میز خواهران کارمند و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان

دومین دوره مسابقات تنیس روی میز خواهران کارمند و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کرمان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند برگزار شد. به گفته غلامرضا شهیدی مسئول برگزاری مسابقات مراسم اختتامیه این مسابقات تیم های دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان، دانشگاه آزاد اسلامی زرند و دانشکده سما واحد کرمان به ترتیب

دومین دوره مسابقات تنیس روی میز خواهران کارمند و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کرمان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند برگزار شد.

به گفته غلامرضا شهیدی مسئول برگزاری مسابقات مراسم اختتامیه این مسابقات تیم های دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان، دانشگاه آزاد اسلامی زرند و دانشکده سما واحد کرمان به ترتیب مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند. در بخش انفرادی نیز: زهرا کوهپایه از واحد سیرجان مقام اول، رامش شهیدی از واحد کرمان مقام دوم و زهرا عراقی از واحد کرمان و اعظم ضیاالدینی از واحد زرند به طور مشترک مقام سوم این دوره را بخود اختصاص دادند.
وی با بیان اینکه پس از طرح و پیشنهاد در شورای ورزشی استان کرمان میزبانی این دوره از مسابقات و همچنین مسابقات والیبال، بسکتبال و هندبال دانشجویان دختر دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کرمان به دانشگاه آزاد اسلامی به واحد زرند واگذار شد. افزود: خوشبختانه با توجه به وجود زیرساخت‌های مناسب و امکانات ورزشی بی‌نظیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند این واحد دانشگاهی آمادگی برگزاری مسابقات ورزشی در سطح استان، منطقه و ملی را دارد. و چنانچه مسئولان شهرستان نیز به حمایت‌های خود از دانشگاه آزاد اسلامی همچون گذشته ادامه دهند این واحد دانشگاهی می‌تواند نقش تاثیرگذاری در توسعه ورزشی شهرستان و تربیت نیروی انسانی کار آمد در رشته‌های سالنی ایفا کند.  

لینک کوتاه

برچسب ها