• تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 بهمن 1393 - 15:46
  • کد خبر : 1258
  • چاپ خبر

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بر گزار شد. در این جلسه حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند با بیان روایتی از پیامبر عظیم الشان اسلام گفت: پیامبرنگران امت خود بعد از خودشان بودند و مهمترین نکته ای که  نگران بودند گمراهی بعداز شناخت  و فتنه ای که

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرند در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بر گزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند با بیان روایتی از پیامبر عظیم الشان اسلام گفت: پیامبرنگران امت خود بعد از خودشان بودند و مهمترین نکته ای که  نگران بودند گمراهی بعداز شناخت  و فتنه ای که معاویه کرد چقدر مشکل ساز شد .و در زمان پیامبر با ایجاد فتنه مشکلات فراوانی برای امیرالمومنین (ع)  بوجود  اوردند و بسیاری افراد  آن زمان با حرام خواری و شهوت پرستی از دین خارج شدند و  زیانهای جبران ناپذیری  وارد کردند. و ما باید در زمان حاضر حق را بشناسیم و به امام حق توجه کنیم.
امام جمعه زرند باقدر دانی از دست اندرکاران ستاد دهه فجر  بویژه حضور با عظمت احاد مختلف مردم ولایتمدار در راهپیمایی ۲۲ بهمن  گفت برنامه های دهه فجر در شهرستان زرند به نحو شایسته ای برگزار شد. وی گفت: مسوولان اجرایی و فرهنگی باید بیش از گذشته با مسائل فرهنگی  توجه داشته باشند و نسل جوان را بر اساس دستورات دین مبین اسلام و قرآن کریم تربیت کنند .
امام جمعه زرند بر سامان دهی تابلوهای تبلیغاتی سطح  بویژه مناسبتهای ملی و مذهبی  تاکید کرد  .
 حبیب الله خنجری، فرماندار زرند نیز با تجلیل از حضور حماسی مردم انقلابی در راهپیمایی یوم الله۲۲ بهمن  از کمیته های مختلف ستاد دهه فجر تجلیل کرد  وافزود  مردم اگاه و انقلابی  شهرستان زرند با شرکت در راهپیمایی کم نظیر خود بار دیگر  با ارمانهای والای انقلاب اسلامی و شهدا تجدید پیمان نمودند  و برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب شهرستان زرند به ثبت رساندند.
در این جلسه احمد رشیدی، دبیر شورای فرهنگ عمومی این شهرستان  ،  به بیان مصوبات جلسات گذشته پرداخت و با مهم برشمردن مصوبات این شورا گفت: باید دنبال طرح و برنامه های جامع و کاملی جهت ارائه در برنامه های جلسات باشیم زیرا در حوزه فرهنگی نگاه همگان به این جلسات و مصوبات آن می باشد.
در ادامه این جلسه با اشاره به سالگرد ایت الله سید احمد جعفری اولین امام جمعه زرند  و از روحانیون مبارز و مفسر قران و نهج البلاغه  پیشنهاد شد ۵ اسفند به عنوان روز تجلیل از علمای شهرستان زرند نامگذاری شود .
در این جلسه مقرر شد کارگروههای تخصصی در زمینه های مختلف فرهنگی تشکیل و فعالیت خود را اغاز نمایند .

لینک کوتاه

برچسب ها