• تاریخ انتشار : جمعه 29 مرداد 1395 - 19:01
  • کد خبر : 12922
  • چاپ خبر

وحدت درهمه مراحل ومراتب جامعه مسلمین مورد عنایت قرارگیرد

وحدت درهمه مراحل ومراتب جامعه مسلمین مورد عنایت قرارگیرد اخبار زرند / زرند نیوز : نمازجمعه این هفته شهر ریحان شهر  به امامت حجت السلام مجتهدی باحضور مردم ولایت مدار ریحانشهر درمصلی نماز جمعه برگزار گردید. به گزارش زرند نیوز حجت الاسلام اکبرمجتهدی در خطبه اول نماز جمعه این هفته ریحانشهر اظهار کرد: وحدت یکی

وحدت درهمه مراحل ومراتب جامعه مسلمین مورد عنایت قرارگیرد


اخبار زرند / زرند نیوز : نمازجمعه این هفته شهر ریحان شهر  به امامت حجت السلام مجتهدی باحضور مردم ولایت مدار ریحانشهر درمصلی نماز جمعه برگزار گردید.


مجتهدی امام جمعه ریحان شهربه گزارش زرند نیوز حجت الاسلام اکبرمجتهدی در خطبه اول نماز جمعه این هفته ریحانشهر اظهار کرد: وحدت یکی از شعارهای اسلام است که باید درهمه مراحل ومراتب جامعه مسلمین مورد عنایت قرارگیرد.

وی افزود:وحدت لازمه زندگی امروز مسلمانان است و باید در مقابل اهداف پلید دشمن هوشیاری کامل داشته باشیم . دشمنان اسلام سعی می کنند با نفوذ در میان کشورهای اسلامی و ایجاد تفرقه بین پیروان مذاهب اسلامی جنگ داخلی ایجاد کنند . وحدت عاملی برای دلسردی و ن امیدی دشمنان است .

حجت السلام مجتهدی در خطبه دوم گفت:جهان غرب خاصه” آمریکا ” با اسلام عناد و دشمنی دارد و این خصومت را در قالب های مختلف اجرا می کند . اسلام را با وارد کردن بعضی برخشونت و خونریزی حتی اگر اتفاقاتی که بدست غیر مسلمانان هست برگردن مسلمین می گذارد که بد نام کند .

وی تصریح کرد: غربیها با ده ها هزار سایت بر علیه اسلام کار کرده و این خشونت ها را در دنیا پخش می کنند و مسلمین را بدنام و خوشنت طلب معرفی می کنند . غربیها بافرقه سازی بین مسلمین مثل طالبان ، القاعده ، داعش ، سپاه صمابر و وهابیت جنگ نیابتی بین مسلمین در منطقه مسلمین راه می اندازند و خودشان نفت واشیاء قیمتی را به غارت می برند.

مجتهدی درباره روز جهانی مسجد اشاره کرد و افزود: مساجد به عنوان یک سنگر و مرکز همه فعالیت ها و تصمیم گیری ها در اسلام مطرح بوده است.

وی اضافه کرد: مساجد در دوره ای به عنوان کانون مبارزه با رژیم طاغوت و بعدها به عنوان مراکز تداوم انقلاب مطرح بوده اند و امروز نیز ضمن تداوم این راه باید از ظرفیت مساجد به خوبی استفاده شود و این سنگر فرهنگی و آموزشی اسلام را حفظ کنیم.

141 142 143

انتهای پیام /

خبرنگار: ترکزاده

لینک کوتاه

برچسب ها