• تاریخ انتشار : جمعه 8 اسفند 1393 - 15:08
  • کد خبر : 1305
  • چاپ خبر

اختتامیه اولین جشنواره سازه های ماکارونی شهرستان زرند

مراسم اختتامیه اولین جشنواره  سازه های ماکارونی شهرستان زرند در گرایش سازه راندمانی و سازه زیبا   برگزار شد   خانم طاهره ایرانمنش دبیر برگزاری این جشنواره گفت: در این دوره از مسابقات ۳۶ نفر از دانش اموزان دبیرستانهای دخترانه این شهرستان در قالب ۱۰ تیم  به مدت دو روز به رقابت پرداختند وی افزود برای

مراسم اختتامیه اولین جشنواره  سازه های ماکارونی شهرستان زرند در گرایش سازه راندمانی و سازه زیبا   برگزار شد
  خانم طاهره ایرانمنش دبیر برگزاری این جشنواره گفت: در این دوره از مسابقات ۳۶ نفر از دانش اموزان دبیرستانهای دخترانه این شهرستان در قالب ۱۰ تیم  به مدت دو روز به رقابت پرداختند

وی افزود برای اولین بار در شهرستان زرند این جشنواره توسط اموزش و پرورش و با همکاری ارشا د اسلامی ، دانشگاه ازاد ،و انجمن اولیا و مربیان این شهرستان برگزار شد .
اقای ایزدی مسئول هئیت داوران در خصوص نحوه سنجش سازه ها  گفت زیبایی و کیفیت ساخت مورد ارزیابی  قرار می گیرد وی گفت: وزن سازه و مقاومت سازه و همچنین عبور خط کش مخصوص از داخل سازه توسط ۳ داور مورد ارزیابی قرار می گیرند.
 خانم سانازعرب مجری این طرح هم هدف از برگزاری این مسابقات را بالا بردن سطح دانش و ایجاد انگیزه و رقابت در دانش اموزان و ترغیب قشر جوان به تبدیل سازه های و کار عملی خود به مرحله عملیاتی در سطح جامعه عنوان کرد.
علی صادق زاده معاون فرماندار زرند  هم  با قدر دانی از برگزار کنندگان این جشنواره  افزود حضور دانش آموزان دراین جشنواره ها و شرکت درعرصه علمی را باعث پیشرفت ،رشد وترقی جامعه میشود. وی بر گسترش و حمایت از برگزاری اینگونه جشنواره ها تاکید کرد .
معاون فرماندار زرند از همه دست اندرکاران برگزاری این جشنواره که باعث رشد و شکوفائی استعدادهای دانش اموزان می شود قدر دانی کرد .
سید محمد پور حسینی معاون اموزش ابتدائی زرند نیز از حضور دانش اموزان و یاری اولیا انان در برگزاری این جشنواره قدر دانی کرد و گفت دانش اموزان اینده سازان ایران اسلامی هستند که باید در زمینه شکوفائی استعدادهای انان بیش از پیش تلاش نمائیم
در ادامه مسابقات تیمهای دبیرستان کوثر مقام اول را بدست اورد و در زمینه سازه زیبا دبیرستان فرزانگان مقام اول را بدست اورد .
در پایان به تیمهای اول تا سوم لوح تقدیر و هدایای نقدی اهدا شد .

لینک کوتاه

برچسب ها