• تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1393 - 14:07
  • کد خبر : 1372
  • چاپ خبر

کلنگ زنی ساختمان دفتر سازمان نظام مهندسی ساختمان شهرستان زرند

ضمن مراسمی صبح امروز مراسم کلنگ زنی ساختمان دفتر سازمان نظام مهندسی ساختمان شهرستان زرند  بر گزار شد مراسم کلنگ زنی ساختمان  دفتر نمایندگی این سازمان در شهرستان زرند با حضورحبیب الله خنجری فرماندار ، سید مظفر داوری ،غلامعباس کروکی نسب ،و مجتبی صمدانی اعضای محترم هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان ،

ضمن مراسمی صبح امروز مراسم کلنگ زنی ساختمان دفتر سازمان نظام مهندسی ساختمان شهرستان زرند  بر گزار شد

مراسم کلنگ زنی ساختمان  دفتر نمایندگی این سازمان در شهرستان زرند با حضورحبیب الله خنجری فرماندار ، سید مظفر داوری ،غلامعباس کروکی نسب ،و مجتبی صمدانی اعضای محترم هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان ، اعضای هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان زرند ، و جمعی از مهندسان و مسئولین این شهر برگزار شد.

در این مراسم مهندس احمد سلطانی، رییس سازمان نظام مهندسی زرند، اجرای این پروژه، را حاصل تلاش همه اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی بویژه مهندس نگاری زاده و مهندس عسکری است که دلسوزانه و مجدانه پیگیر کسب مجوزهای لازم جهت ساخت این دفتر نمایندگی   بودند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان زرند اعلام کرد .پروژه احداث ساختمان نظام مهندسی زرند در زمینی به مساحت ۲هزار ۵۴۰ مترمربع وبا زیربنای ۱۱۰۰ متر مربع در ۲ طبقه شامل فضاهای خدماتی ،اداری،آموزشی طراحی شده  است که طبق براوردهای اولیه به اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد  ریال نیاز در فاز اول ۵میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است که برای تکمیل از ۴ میلیارد ریال دیگر نیاز است  که بر اساس اصول معماری ایرانی اسلامی ساخته خواهد شد.

مهندس داوری عضو هئیت رئیسه نظام مهندسی استان هم ضمن ابراز خرسندی از اغاز عملیات اجرائی ساختمتان نظام مهندسی زرند برای تامین اعتبار تکمیل این پروژه در برنامه زمان بندی قول مساعد داد .

حبیب الله خنجری فرماندار زرند هم   با اشاره به زلزله ۴ اسفند ۸۳ و اینکه شهرستان زرند  زلزله خیز است بر مقاوم سازی ساخت و سازها تاکید کرد و خواستار نظارت جدی در مقاوم سازی ساخت و سازها در این شهرستان شد.

وی احداث ساختمان نظام مهندسی را از نیازهای شهرستان دانست و گفت با اشاره به اینکه شهرستان زرند منطقه زلزله خیزی است .اظهار امیدواری کرد   با مساعدت نظام مهندسی استان  در سال اینده با همت، پشتکار و پیگیری های اعضای این دفتر نمایندگی، شاهد احداث موفق این ساختمان باشیم.

علی صادق زاده معاون فرماندار زرند هم خاطرنشان کرد:  ، احداث ساختمانی در خور شأن جامعه مهندسین زرند و ارائه خدمات متناسب با نیازهای شهرستان می تواند تسهیل گر حل مشکلاتی باشد که هم اکنون مهندسین عضو سازمان در این دفتر نمایندگی با آن رو به رو هستند.و قطعا اجرای این ساختمان در برنامه زمان بندی یک ساله خود نمادی.از تلاش مهندسین در احداث بناهای مقاوم می باشد. تا به خواست خدا هم فضای اداری مناسب و شایسته ای جهت جوابگویی و هم بعنوان یک مرکز و کارگاه آموزشی برای ارائه طرحهای ساختمانی مهندسان به مردم شریف این شهرستان محیا گردد

مهندی عسکری عضو هئیت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان زرند با بیان اینکه دفتر نمایندگی سازمان استان در شهرستان زرند پایگاهی برای ترویج مقررات ملی ساختمان خواهد شد.یادآور شد: همکاران مهندسین شهرستان زرند در این مکان با بهره گیری از دانش روز بیش از گذشته نظارت  مضاعف ساخت و ساز متعهدانه را در سرلوحه برنامه های خود قرارمی دهند.

 

لینک کوتاه

برچسب ها