• تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اسفند 1393 - 18:52
  • کد خبر : 1414
  • چاپ خبر

تشدید نظارت دامپزشکی زرند بر عرضه فرآورده های خام دامی در ایام نوروز

تشدید نظارت دامپزشکی زرند بر عرضه فرآورده های خام دامی در ایام نوروز سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان زرند با اشاره به اینکه امسال نیز همزمان با فرارسیدن نوروز باستانی و افزایش خرید و مصرف فرآورده های خام دامی در این ایام طرح ویژه تشدید نظارت نوروزی توسط بازرسان بهداشتی دامپزشکی زرند انجام می شود. وی

تشدید نظارت دامپزشکی زرند بر عرضه فرآورده های خام دامی در ایام نوروز

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان زرند با اشاره به اینکه امسال نیز همزمان با فرارسیدن نوروز باستانی و افزایش خرید و مصرف فرآورده های خام دامی در این ایام طرح ویژه تشدید نظارت نوروزی توسط بازرسان بهداشتی دامپزشکی زرند انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح از ۲۹ اسفند آغاز و تا ۱۳ فروردین ماه ادامه دارد گفت: دراین طرح بیش از۲۰۰ مرکز شامل قصابی ها و مرغ و تخم مرغ فروشی ها، رستورانها و مراکز عرضه ماهی و میگو در سطح شهرستان بازدید می شوند.

لطفعلی پور با بیان اینکه در این طرح ۲ اکیپ ثابت و ۱ اکیپ سیار روزانه آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز میباشند از همشهریان عزیزدرخواست نمود در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی شامل کشتار غیر مجاز دام و طیور ، عدم رعایت مقررات بهداشتی و عرضه فرآورده های خام دامی مشکوک و تاریخ گذشته به شماره تلفن ۳۳۴۲۲۲۲۷ شبکه دامپزشکی زرند اعلام نموده تا رسیدگی لازم صورت گیرد.

لینک کوتاه

برچسب ها