• تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1393 - 13:25
  • کد خبر : 1432
  • چاپ خبر

دانشگاه آزاد اسلامی زرند میزبان مسابقات والیبال دختران دانشجوی دانشگاه های استان کرمان

دانشگاه آزاد اسلامی زرند میزبان مسابقات والیبال دختران دانشجوی دانشگاه های استان کرمان این دوره از مسابقات با حضور ۴ تیم از دانشگاه ههای آزاد اسلامی استان کرمان شامل واحدهای : سیرجان، کرمان، زرند و رفسنجان و طی دو روز در سالن ورزشی شماره ۲ دانشگاه آزاد اسلامی زرند برگزار شد. دکتر کاظم نعمت الله

دانشگاه آزاد اسلامی زرند میزبان مسابقات والیبال دختران دانشجوی دانشگاه های استان کرمان

این دوره از مسابقات با حضور ۴ تیم از دانشگاه ههای آزاد اسلامی استان کرمان شامل واحدهای : سیرجان، کرمان، زرند و رفسنجان و طی دو روز در سالن ورزشی شماره ۲ دانشگاه آزاد اسلامی زرند برگزار شد.

دکتر کاظم نعمت الله زاده ماهانی رییس دانشگاه آزاد اسلامی زرند در مراسم اختتامیه و اهداء جوائز به ورزشکاران شرکت کننده گفت: توجه دانشگاه آزاد اسلامی به حوزه تربیت بدنی و آمادگی جسمانی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه در بین مراکز آموزش عالی کشور مثال زدنی است و موفقیت های دانشجویان در تمامی رشته های ورزشی نیز قابل توجه است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند ضمن تبریک به تیم قهرمان اظهار امیدواری کرد: توجه دانشجویان به مسابقات ورزشی نه به لحاظ کسب عنوان و مقام که به عنوان یکی از پایه های اصلی زندگی شهروندی باشد و تداوم در ورزش می تواند زمینه ساز سلامتی همه بخش های جامعه باشد.

در پایان این مسابقات دانشگاه های آزاد اسلامی سیرجان، کرمان و رفسنجان به ترتیب مقام های اول تا سوم این دوره از مسابقات را کسب کرده و مدال ها و جوائز خود را دریافت کردند.

خبرنگار : مسعود لشکری

 

IMG_0949IMG_0946IMG_0919 IMG_0994

لینک کوتاه

برچسب ها