• تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اسفند 1393 - 6:59
  • کد خبر : 1465
  • چاپ خبر

شهرداری زرند با خدمات ویژه نوروزی

شهرداری زرند با خدمات ویژه نوروزی متفاوت از سالهای گذشته به استقبال بهار می‌رود رضا یزدان پناه سرپرست شهراری زرند در گفتگوئی اظهار کرد: با توجه به ضرورت آماده‌سازی زرند برای استقبال شایسته از میهمانان، مسافران و گردشگران ده‌ها طرح ویژه عملیاتی توسط اکیپ‌های وابسته به شهرداری زرندو معاونت فرهنگی و اجتماعی برنامه‌ریزی شده و

شهرداری زرند با خدمات ویژه نوروزی متفاوت از سالهای گذشته به استقبال بهار می‌رود

رضا یزدان پناه سرپرست شهراری زرند در گفتگوئی اظهار کرد: با توجه به ضرورت آماده‌سازی زرند برای استقبال شایسته از میهمانان، مسافران و گردشگران ده‌ها طرح ویژه عملیاتی توسط اکیپ‌های وابسته به شهرداری زرندو معاونت فرهنگی و اجتماعی برنامه‌ریزی شده و در آستانه سال جدید به مرحله اجرا رسیده.

سرپرست شهردار زرند با تاکید بر زیباسازی مبادی ورودی شهر خاطرنشان کرد: مبادی ورودی شهر، معرف شرایط کلی شهر بوده و در ذهنیت مسافران نوروزی نسبت به جایگاه عمرانی، فرهنگی و اجتماعی شهر تاثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: استقبال نمادین از نخستین مسافر نوروزی و مشارکت در معرفی جاذبه‌های تاریخی با ایجاد مرکز موقت اطلاع‌رسانی گردشگری در مبادی ورودی از دیگر اقدامات شهرداری زرند در آستانه نوروز ۹۴ خواهد بود.

وی همچنین گفت: در این دوره، اهتمام و توجه ویژه‌ای به اماکن تاریخی و گردشگری، پارک‌های مسافر و مراکز اطلاع‌رسانی گردشگری می‌شود تا میهمانان شهر زرند خاطره خوشی را از اقامت در شهرزرند داشته باشند.

وی افزود: پاکسازی، تنظیف، سرکشی مستمر از نحوه ارایه خدمات، شستشو و تمیز نگهداشتن اتوبوس‌ها و تاکسی‌های فعال در حمل و نقل شهری از دیگر اقدامات صورت گرفته در طرح نوروزی شهرداری زرند است.

وی در ادامه به اهم برنامه‌ها و دیگر اقدامات این مجموعه برای استقبال از بهار و میهمانان نوروزی در ایام عید امسال پرداخت و افزود: تنظیف و پاکسازی محیط شهری و معابر و خیابان‌های شهر، نصب تابلوهای راهنمای گردشگری در مسیرهای منتهی به زرند و اماکن تاریخی و رفاهی و تفریحی،  ،   تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی در بین گردشگران و مسافران، استقرار چادرها و کمپ‌های استقبال از میهمانان در مبادی ورودی به شهر، توزیع گسترده نقشه‌های گردشگری، هماهنگی راهنمایان گردشگری برای هدایت و راهنمایی مسافران و میهمانان، طراحی و اجرای هفت‌سین در میادین و چهارراه‌های منتخب شهر ، کاشت گل و درختچه‌های فصلی در سطح شهر به صورت انبوه، آماده‌سازی و تجهیز بوستان شهدا و اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و هنری در برخی مناطق شهری به مناسبت نوروز از جمله مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده مدیریت شهری در نوروز امسال است که   به مرحله اجرا درخواهند آمد.

یزدان پناه با تاکید بر رویکرد جدی در خدمت‌رسانی به شهروندان گفت: در این راستا شتاب بخشی به روند جمع آوری زباله‌ها با توجه به افزایش چشمگیر تولید زباله در روزهای منتهی به عید ناگزیر خواهد بود.

منتخب شورای شهر زرند گفت: با بسیج تمام امکانات و توسعه تعامل با دستگاه‌های اجرایی شهر، سعی داریم مهمان نوازی از مسافران نوروزی و خدمات‌رسانی به شهروندان عزیز را به عنوان دو اصل مهم در طرح ویژه تعطیلات نوروزی، مورد توجه قرار دهیم.

اجرای طرح‌های گسترده عمرانی در اصلاح معابر عمومی

سرپرست شهرداری زرند از اجرای طرح‌های گسترده عمرانی در حوزه پیاده‌روسازی و اصلاح معابر عمومی این منطقه شهری خبر داد.وی خاطرنشان کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل زیبای بهار و عید نوروز و حضور میهمانان مختلف از اقصی نقاط شهر زیبای زرند برآنیم تا با خیز بلند در حوزه عمرانی برای اصلاح معابر و پیاده‌روهای سطح منطقه اقدامات اساسی و سریعی انجام دهیم.

وی افزود: خوشبختانه این طرح اکنون با سرعت و کیفیت بالایی در حال اجرا است.

وی یادآور شد: طرح استقبال از بهار از ابتدای اسفندماه با برنامه‌ریزی ویژه‌ای آغاز شده و به نزدیک شدن به روزهای بهار، نوسازی و زیبایی فضای شهری را در پی دارد.

سرپرست شهرداری زرند گفت:  با توجه به اینکه شهرداری خدمات رسانی و ایجاد انگیزه در بین شهروندان را سرلوحه کارخویش قرار داده است، نوروز ۹۴ متفاوت‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود .

وی تاکید کرد: باید برای آمادگی شهر برای نوروز ۹۴ به گونه‌ای عمل شود که تمام مناطق از فعالیت‌ها بهره‌مند شوند و در نقاطی که تردد بیشتر است به طور ویژه کار شود.

وی استقبال ویژه از مسافرین در ورودی شهر را یادآور شد و گفت: ارایه خدمات اسکان رایگان در پارکها و کمپ ها، اقامه نماز جماعت در پارک ها و انجام مسابقات و بازی های ورزشی خانوادگی از دیگر برنامه های ستاد نوروزی زرند می باشند.

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری زرند از کاشت  ۱۰۰۰۰ درخت و درختچه تا پایان سال خبرداد .

مهندس رضاجعفری مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری در این باره گفت :  درخت ها و درختچه های مذکور شامل اقاقیا ، زبان گنجشک ، انواع سرو ، کاج و زیتون تلخ می باشد . وی یادآور شد همزمان طرح جمع آوری درخت های خشکیده و آفت زده در دستور کار می باشد

خبرنگار: نجف پور

لینک کوتاه

برچسب ها