• تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اسفند 1393 - 7:12
  • کد خبر : 1470
  • چاپ خبر

فرماندار شهرستان زرند گفت : شهرستان زرند آماده پذیرایی از گردشگران و میهمانان نوروزی

فرماندار شهرستان زرند گفت : همه امکانات برای پذیرایی از گردشگران و میهمانان نوروزی در این شهرستان آماده است اخرین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی شهرستان زرندبا حضور فرماندار ، معاونت فرمانداری ، بخشدار مرکزی و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی زرند در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد فرماندارزرند در این نشست ضمن

فرماندار شهرستان زرند گفت : همه امکانات برای پذیرایی از گردشگران و میهمانان نوروزی در این شهرستان آماده است

اخرین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی شهرستان زرندبا حضور فرماندار ، معاونت فرمانداری ، بخشدار مرکزی و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی زرند در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد

فرماندارزرند در این نشست ضمن تاکید بر اعلام آمادگی این شهرستان برای میزبانی از مسافران در تعطیلات سال نو اظهار داشت: با برنامه ریزی و فراهم نمودن امکانات مناسب صورت گرفته از سوی دستگاههای دولتی و مردم میهمان نواز این شهرستان میهمانان نوروزی را در این شادی یاری و همراهی می کنند.

وی گفت از ۲۸ اسفند کمپ های اطلاع رسانی در این شهرستان در مبادی ورودی فعالیت خود را با توزیع بسته های پذیرائی ،نقشه و بروشور معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان ،اغاز می کنند و در این راستا تعدادی از مدارس ، سالنهای ورزشی، به امکانات رفاهی ویژه ای جهت اسکان مسافران مجهز شده اند.

خنجری با اشاره به پیش بینی های هواشناسی و احتمال بارندگی ایام نوروز گفت تمام دستگاههای اجرایی در نوروز اماده باش کامل هستند

وی افزود: به دلیل بارندگی نسبتا خوب در ایام پایانی سال ، امسال شهرستان زرند بویژه  مناطق حتکن ،جرجافک ،سربنان ، دشتخاک ،شعبجره ، سیریز ، و یزدان شهر ،داهوئیه ،و دیگر روستاهای کوهستانی  این شهرستان سرسبزی  خود را حفظ کرده و به‌عنوان جاذبه‌های طبیعی زرند تفرجگاه مناسبی برای گردشگران نوروزی است.

اقای خنجری اضافه کرد:در شهرستان زرند ۲۰ اثر به ثبت ملی رسیده و ایام نوروز فرصت مناسبی برای معرفی جاذبه های این شهرستان است که در این میان روستای گیسک به عنوان زیباترین جاذبه‌های طبیعی این شهرستان، است.

خنجری با بیان این مطلب که شهرستان زرند دارای جاذبه‌های فراوان گردشگری است ، اظهار داشت : این شهرستان می‌تواند زمینه جذب شمار بسیاری از گردشگران و توریست را فراهم کند و در صورت شناساندن درست آن‌ها می‌توان صنعت گردشگری را در شهرستان رونق داد.

وی گفت تلاش تمام دستگاه های اجرایی در این شهرستان این است تا مسافران نوروزی ، زرند را با خاطره خوش ترک کنند.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان زرند توجه به اطلاع رسانی در ورودی های شهر و همچنین در سطح شهر را ضروری دانست و اضافه کرد: مسافران نوروزی نباید در خیابان ها سرگردان شوند ، باید نسبت به ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مسافران نوروزی سال ۹۴ اقدام شود.

همچنین از دستگاه‌های اجرایی خواست با اطلاع‌رسانی جامع، مراکز گردشگری و آثار تاریخی زرند را به مسافران نوروزی معرفی کنند.

فرماندار زرند وظیفه شهرداری را در این ایام آماده سازی پارکها، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری ، تامین روشنایی پارک ها و آماده سازی سرویس های بهداشتی سطح شهر دانست و گفت: در همین راستا و به جهت حفظ زیبایی شهر از ۲۵ اسفندماه هرگونه حفاری از طرف ادارات خدماتی در سطح شهرممنوع می باشد.

وی با بیان اینکه: تمام سعی ما بر این است که فضای شاد و پرتحرکی را برای مسافران نوروزی ایجاد کنیم افزود.برگزاری تور گردشگری شن نوردی ، جشن انقلاب ، سفره های هفت سین فاطمی در اماکن و بقا مترکه از برنامه های تدارک دیده شده میتوان نام برد.

فرماندار زرند در ادامه با اشاره به اینکه تعدادی صنوف در این ایام اماده خدمت رسانی هستند بر نظارت بیشتر بر قیمت خدمات و نرخ‌ها تأکید کرد و گفت: باید با تدبیر و برنامه‌ ریزی لازم، از هرگونه سوءاستفاده و افزایش غیر قانونی قیمت ها جلوگیری کرد.

خبرنگار: نجف پور

لینک کوتاه

برچسب ها