• تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 اسفند 1393 - 10:52
  • کد خبر : 1492
  • چاپ خبر

غبارروبی و عطر افشانی ضریح امام‌زاده عبدالله مطهراباد زرند

در استانه فرا رسیدن عید نوروز  آیین غبارروبی و عطر افشانی ضریح امام‌زاده عبدالله مطهراباد زرند در راستای طرح ارامش بهاری برگزار شد در این مراسم که با حضور حجت السلام سلطانی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ،احمد قائم پناه معاون شهرداری زرند ،جمعی از اعضا هئیت امنا برگزار شد،  یکی از مداحان به مدیحه سرائی

در استانه فرا رسیدن عید نوروز  آیین غبارروبی و عطر افشانی ضریح امام‌زاده عبدالله مطهراباد زرند در راستای طرح ارامش بهاری برگزار شد

در این مراسم که با حضور حجت السلام سلطانی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ،احمد قائم پناه معاون شهرداری زرند ،جمعی از اعضا هئیت امنا برگزار شد،  یکی از مداحان به مدیحه سرائی پرداخت، و در ادامه بخش های داخلی ضریح و دیواره های اطراف بقعه متبرکه با گلاب ناب شستشو داده شد.

به گفته علی حسنی نژاد رئیس اداره اوقاف و امور خیریه زرند جمع‌آوری   نذورات و هدایایی که در این بقعه متبرکه وجود داشت زیر نظر اداره کل اوقاف و امور خیریه زرند با حضور پرسنل و فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان انجام شد، وحدود ۹۰میلیون ریال نذورات مردمی از ضریح امامزاه جمع آوری شد.

حسنی نژاد در این باره اظهار داشت: نذورات جمع آوری شده از داخل ضریح در بخش های مختلف فرهنگی، عمرانی و خدماتی آستان مقدس هزینه می شود.

وی با بیان اینکه امام‌زادگان شهرستان زرند در طول سال میزبان مسافران بسیاری از نقاط مختلف استان است گفت با فرارسیدن فصل تابستان این امام‌زادگان خود را برای میزبانی هرچه بهتر آماده می‌کنند.

احمد قائم پناه از اعضا هئیت امان این امامزاده  اظهار داشت با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امام‌زادگان باید به قطب فرهنگی شوند، اقدامات فرهنگی و عمرانی ارزشمندی در این امام‌زاده درحال اجرا است.

خبرنگار :نجف پور

 

لینک کوتاه

برچسب ها