• تاریخ انتشار : جمعه 10 دی 1395 - 19:02
  • کد خبر : 16339
  • چاپ خبر

اختلاف شدید قیمت گاز ترکمنستان به منافع ملی ضربه می زند

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم ایران با غیرت ملی و با صرفه‌جویی در مصرف گاز همچون گذشته در راستای منافع ملی کشورمان گام بر می دارند. به گزارش زرند نیوز حسین امیری خامکانی اظهار داشت: معمولا روابط تجاری همانند روابط سیاسی گاهی ممکن است میان دو کشور با چالش هایی

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم ایران با غیرت ملی و با صرفهجویی در مصرف گاز همچون گذشته در راستای منافع ملی کشورمان گام بر می دارند.

به گزارش زرند نیوز حسین امیری خامکانی اظهار داشت: معمولا روابط تجاری همانند روابط سیاسی گاهی ممکن است میان دو کشور با چالش هایی مواجه شود و مشکلاتی ایجاد شود.

او با تاکید بر اینکه قراردادهایی که بین دو طرف بسته می شود باید منافع دو کشور را تامین کند، به اختلاف میان ترکمنستان و ایران برای انتقال گاز به کشورمان اشاره و تصریح کرد: مطمئنا اختلاف قیمت شدید به منافع ملی ما ضربه می‌زند و به همین دلیل دولت باید در مقابل مجلس و دستگاه های نظارتی تدابیر لازم را اتخاذ کند.

نماینده مردم زرند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ملت ایران خصوصا مردم استان های شمالی کشور باید در این راستا کمک کنند و به کمک نظام بیایند و با کنترل مصرف و کاهش مصرف گاز به دولت در راستای تامین منافع کشورمان کمک کنند تا هر چه سریع‌تر در این راستا تدابیر لازم از سوی دولت اتخاذ شود.

او با یادآوری در راه بودن موج سرما تصریح کرد: این موضوع یک موضوع ملی است و پای غیرت ملی ما در میان است مردم ما همچون گذشته با غیرت ملی به کمک دولت می آیند و در راستای حفظ منافع ملی کشورمان گام بر می دارند.

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم ما با غیرت ملی و صرفه جویی در مصرف گاز بار دیگر ثابت می کنند که نمی گذارند منافع ملی کشورمان به خطر بیافتد.

انتهای پیام / ایرنا

لینک کوتاه

برچسب ها