• تاریخ انتشار : جمعه 28 فروردین 1394 - 17:57
  • کد خبر : 1640
  • چاپ خبر

خطبه های نماز جمعه این هفته

خطبه های نماز جمعه این هفته حجت الاسلام ابراهیمی  امام جمعه زرند در خطبه های نماز این هفته  با اشاره به بیداری اسلامی وگسترش انقلاب اسلامی گفت رسانه های بیگانه مدام در جهت تضعیف انقلاب اسلامی ودین مبین اسلام تلاش می کنند . وی در ادامه ۲۹ فروردین روز ارتش را تبریگ گفت و افزود

خطبه های نماز جمعه این هفته

حجت الاسلام ابراهیمی  امام جمعه زرند در خطبه های نماز این هفته  با اشاره به بیداری اسلامی وگسترش انقلاب اسلامی گفت رسانه های بیگانه مدام در جهت تضعیف انقلاب اسلامی ودین مبین اسلام تلاش می کنند .

وی در ادامه ۲۹ فروردین روز ارتش را تبریگ گفت و افزود ۲۹ فروردین با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز ارتش در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده است .

خطیب جمعه زرند همچنین هفته پاسدار را به پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت و اظهار داشت: سپاه پاسداران قدرت ایمان واخلاص و با پیوند مستحکم با ولایت با تمام وجود و در عرصه های مختلف از انقلاب اسلامی و آرمانهای امام وحریم ولایت دفاع می کند.

وی با اشاره به جنایات وحشیانه ال سعود علیه مردم مظلوم یمن گفت امروز تمام  طراح تمام جنایات منطقه وهابیون و ال سعود هستند. و پوزه ال سعود به خاک مالیده میشود.

امام جمعه زرند خواستار کمک خیرین منطقه برای احداث و تکمیل مسجد جامع ، امام زاده حمزه زرندوئیه ومصلی نماز جمعه این شهرستان شد.

 

لینک کوتاه

برچسب ها