• تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1395 - 19:37
  • کد خبر : 16748
  • چاپ خبر

دو گروه شخصیت آیت الله هاشمی را مخدوش کردند

اخبار زرند / زرند نیوز : آیین وحدت بخش و دشمن شنکن نمازجمعه این هفته به امامت حجت السلام اکبر مجتهدی امام جمعه ریحان شهر باحضور اقشار مختلف مردم و خداجوی ولایت مدار ریحانشهر درمصلی نماز جمعه برگزار گردید. به گزارش زرند نیوز خطیب نماز جمعه ریحانشهر در خطبه های نماز باذکر مباحت خانوادگی گفت:

اخبار زرند / زرند نیوز : آیین وحدت بخش و دشمن شنکن نمازجمعه این هفته به امامت حجت السلام اکبر مجتهدی امام جمعه ریحان شهر باحضور اقشار مختلف مردم و خداجوی ولایت مدار ریحانشهر درمصلی نماز جمعه برگزار گردید.
به گزارش زرند نیوز خطیب نماز جمعه ریحانشهر در خطبه های نماز باذکر مباحت خانوادگی گفت: پیامبر (ص) فرمودند مردی که در منزل به همسرش کمک کند خداوند این کار او را کفاره گناهان او قرار می دهد و کارهای او صداق حورالعین در قیامت خواهد بود.
حجت السلام مجتهدی در ادامه با استناد به کلام نورانی پیامبر (ص) گفت: هر قدمی وهر قطره مساعدت به همسر از هر عمل عبادی مثل عیادت مریض و تشیع جنازه ثوابش بیشتر است.
وی اظهار کرد: وظایفی که زن و شوهر نسبت به همدیگر وظایفی دارند. که خداوند متعال برای انسان‌ها تعیین کرده و از مهمترین و اساسی‌ترین وظایف زن اطاعت از شوهر است.
امام جمعه ریحان شهر اذعان داشت: خداوند متعال ویژگی‌هایی نظیر لطافت روح، عطوفت و مهربانی، بردباری و ایثار به زن عطا کرد تا با برخورداری از این خصوصیات بتواند نقش خود را به عنوان همسر و مادری مهربان انجام دهد.
وی یاد آور شد:زندگی زن و مرد به محبت و دوستی، تفاهم و احترام متقابل و به رسمیت شناختن و رعایت حقوق همدیگر است خانم‌ها بدانند اطاعت از شوهر موجب تقرب به خداوند متعال می‌شود و اطاعت زن از شوهر حکم خدا و رسول خداست.

امام جمعه ریحانشهر در بخش دیگری از سخنانش با تسلیت درگذشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: بیشتر عمر خود را در مبارزه با استکبار و برای پیشرفت انقلاب اسلامی و اهداف مقدس آن صرف کرد و در جبهه های مختلف از دفاع مقدس تا سازندگی شجاعانه تلاش نمود.
وی افزود: او مرد باعاطفه وسیاست مداری قوی بودکه دو گروه شخصیت او را مخدوش کردند: اول بعضی دوستان و بعضی نزدیکان بی درایت ایشان که متاسفانه همچنان بی خردی می کنند و دوم بعضی مخالفان تنگ نظر که حتی زمان حیات امام ره با ایشان مخالفت می کردند.

انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها