• تاریخ انتشار : دوشنبه 4 بهمن 1395 - 19:22
  • کد خبر : 17033
  • چاپ خبر

یک میلیارد تومان برای انجام امورات عمرانی در حوزه فرهنگ و هنر شده شهرستان اختصاص یافته است

حبیب ا…خنجری فرماندار زرند درجلسه هنرمندان شهرستان گفت: اگر اداره ارشاد موفقیتی داشته قطعاً در سایه ارتباط مؤثر با هنرمندان بوده است. . اخبار زرند / زرند نیوز : این جلسه با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولین انجمن های هنری اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی ، دکتر حسین امیری نماینده محترم مردم در مجلس


حبیب ا…خنجری فرماندار زرند درجلسه هنرمندان شهرستان گفت:

اگر اداره ارشاد موفقیتی داشته قطعاً در سایه ارتباط مؤثر با هنرمندان بوده است.


.
اخبار زرند / زرند نیوز : این جلسه با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولین انجمن های هنری اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی ، دکتر حسین امیری نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی ، حبیب الله خنجری فرماندار، احمد رشیدی رئیس اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی  برگزار گردید.

به گزارش زرند نیوز در این دیدار فرماندار زرند ضمن اشاره به اهمیت تقویت ارتباط هنرمندان با مسئولین گفت: اگر اداره ارشاد موفقیتی داشته قطعاً در سایه ارتباط مؤثر با هنرمندان بوده است.

وی از پیگیری و تلاش مسئولین در جهت تخصیص اعتبار و بودجه برای فرهنگ و هنر شهرستان خبر داد و افزود: برای مجتمع فرهنگی با پیگیری های دلسوزانه دکتر امیری به حمدالله توانستیم مبلغ یک میلیارد تومان برای انجام امورات عمرانی در حوزه فرهنگ و هنر شده ایم که انشاالله علاوه بر هزینه نمودن قسمتی از این مبلغ برای ساختمان ارشاد برای ساخت کتابخانه هم برناهم ریزی خواهیم نمود.

سپس رئیس اداره ارشاد زرند به بیان دیدگاه ها و مشکلات هنرمندان شهرستان پرداخت و از حمایت های بی دریغ مسئولین تشکر کرد و گفت: بنده بیش از ۳۰ سال کار هنری انجام میدهم اما تا کنون هیچ فرمانداری مانند آقای خنجری از حوزه هنر حمایت نکرده است.

رشیدی در ادامه ضمن بیان برنامه های آتی و اهداف اداره متبوع خود از برگزاری چندین جشنواره ازجمله جشنواره مد و لباس شهرستانی و استانی، دومین سالانه خوشنویسی، اولین جشنواره شعر زرند، جشنواره موسیقی و چندین برنامه فرهنگی و هنری دیگر خبر داد.

در پایان این جلسه دکتر حسین امیری پس از شنیدن برنامه ها، مشکلاتت و راهکار های هنرمندان و مسئولین انجمن ها به باین دیدگاه های خود در حوزه فرهنگ و هنر پرداخت.

وی از هنرمندان خواست در کنار مسئولین با زبان گویای هنر به جنگ با آسیب های اجتماعی بروند و تصریح کرد: بی شک با سعه صدر و همدلی می توان با زبان هنر در جهت کاهش آسیب های اجتماعی کوشید.
وی مطالبه گری و پیگیری مجدانه درخواست ها را از طرف هنرمندان ضروری دانست.

انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها