• تاریخ انتشار : دوشنبه 11 بهمن 1395 - 14:05
  • کد خبر : 17194
  • چاپ خبر

پیام مهندس محمدی شهردار زرند به مناسبت دهه مبارک فجر

به گزارش زرندنیوز ، مهندس محمدی شهردار زرند به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر پیام تبریکی را صادر کردند . در این پیام آمده است : “جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِلُ اِنََّ الباطِلَ کانَ زَهُوقاً” « ‌حق آمد و باطل نابود شد. آری باطل همواره نابود شدنی است» پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه ای

به گزارش زرندنیوز ، مهندس محمدی شهردار زرند به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر پیام تبریکی را صادر کردند .

در این پیام آمده است :

“جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الباطِلُ اِنََّ الباطِلَ کانَ زَهُوقاً”
« ‌حق آمد و باطل نابود شد. آری باطل همواره نابود شدنی است»

پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه ای الهی بود که به دست معجزه آسا مردی از سلاله پاک رسول خدا (ص)  به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

دهه فجر، میلاد نوین امتی است که در تاریخ بشری، یکی از شورانگیزترین، عمیق ترین و زیباترین تحولات حماسه آفرین را بر مبنای «ایمان» و بر محور رهبری آفریده است.

انقلاب مانشأت گرفته ازنهضت سیدالشهدا(ع) است ویکی از اهداف این انقلاب حمایت از مظلومین ومبارزه علیه استکبارجهانی است.ما پیرو نظام هستیم تا به اهداف انقلاب دست یابیم.

هر چند در سی و هشتمین بهار آزادی و پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی قرار داریم که جای امام راحل و بسیاری از شهداء خالی است اما این افتخار را داریم که پرچم مقدس این نظام در دست مردی فرزانه از سلاله رسول اکرم و ائمه اطهار قرار دارد و با رهبری های فرزانه خود و درایت و اقتدار این انقلاب و نظام را حفظ کرده است .

اینجانب ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی محضر فرد فرد مردم فهیم ولایت مدار شهر شهید پرور زرند  به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران تبریک عرض کرده و از درگاه ایزد منان توفیقات روزافزون را در خدمتگزاری به ملت شریف و غیور این شهرستان را خواستارم.

احمد محمدی – شهردار زرند

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها