• تاریخ انتشار : شنبه 12 اردیبهشت 1394 - 19:03
  • کد خبر : 1740
  • چاپ خبر

تیم والیبال دانش اموزان شهرستان زرند قهرمان مسابقات استانی شدند.و به مرحله مسابقات کشوری راه یافتند

تیم هند بال دانش اموزان ناحیه ۱ کرمان و تیم والیبال دانش اموزان شهرستان زرند  قهرمان مسابقات  استانی شدند.و به  مرحله مسابقات کشوری راه یافتند به گفته حسن جعفری مسئول برگزاری مسابقات .مرحله استانی مسابقات هندبال و والیبال دانش اموزی متوسطه دوره اول به میزبانی شهرستان زرند به مدت ۴ روز در سالن ورزشی روح

تیم هند بال دانش اموزان ناحیه ۱ کرمان و تیم والیبال دانش اموزان شهرستان زرند  قهرمان مسابقات  استانی شدند.و به  مرحله مسابقات کشوری راه یافتند

به گفته حسن جعفری مسئول برگزاری مسابقات .مرحله استانی مسابقات هندبال و والیبال دانش اموزی متوسطه دوره اول به میزبانی شهرستان زرند به مدت ۴ روز در سالن ورزشی روح اباد و سالن وورزشی شیرودی برگزار شد .

در مسابقات هندبال ۵ تیم از سراسر استان به صورت دوره ای به رقابت پرداختند که در پایان تیمهای ناحیه ۱ کرمان ،زرند،و جیرفت به ترتیب مقامهای اول تا سوم را به خود اختصاص دادند .

در رشته والیبال ۶ تیم از سراسر استان در ۲ گرده  به مدت ۴ روز به رقابت پرداختند .و در پایان تیمهای زرند ،سیرجان و ناحیه ۲ کرمان به ترتیب اول تا سوم شدند .

وی گفت تیمهای اول این دوره از رقابتها به مسابقات کشوری که در مرداد  ماه برگزار میشود راه پیدا کردند .

در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات که با حضور دکتر امیری نماینده مردم شهرستان زرند ،حبیب الله خنجری فرماندار و جمعی از مسئولین اجرائی و علاقمندان به ورزش حضور داشتند از تیمهای برتر با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد .

handbal (1) handbal (8) handbal (16) handbal (18) handbal (22) handbal (26)

 

لینک کوتاه

برچسب ها