• تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 - 0:31
  • کد خبر : 17853
  • چاپ خبر

خسارت‌ سیل به واحدهای مسکونی،اماکن مذهبی و معابرشهر خانوک+(گزارش تصویری)

بارندگی خسارت‌های زیادی به معابر و تعدادی از واحدهای مسکونی و اماکن مذهبی شهر خانوک زرند وارد کرد. به گزارش زرندنیوز ،در پی تداوم بارندگی‌های هفته اخیر در شهرستان زرند، خسارت‌های زیادی به معابر و تعدادی از واحدهای مسکونی و اماکن مذهبی شهر خانوک وارد شد. بر اثر سرریز شدن آب سیل‌بند خانوک موجب جمع شدن آب در

بارندگی خسارت‌های زیادی به معابر و تعدادی از واحدهای مسکونی و اماکن مذهبی شهر خانوک زرند وارد کرد.

به گزارش زرندنیوز ،در پی تداوم بارندگی‌های هفته اخیر در شهرستان زرند، خسارت‌های زیادی به معابر و تعدادی از واحدهای مسکونی و اماکن مذهبی شهر خانوک وارد شد.

بر اثر سرریز شدن آب سیل‌بند خانوک موجب جمع شدن آب در پشت سیل‌بند بعدی شد و در نهایت سبب فروکش کردن چاه آب قنات جنب این سیل‌بند شد.

بنابراین گزارش در نهایت سیل از مسیر قنات به سوی شهر سرازیر و آبگرفتگی خیابان‌ها، معابر، منازل و اماکن مذهبی این شهر را در پی داشت و خسارت به قنات این شهر وارد کرد.

نیروهای امدادی شهرداری بلافاصله با استفاده از ماشین‌آلات سنگین و لودر اقدام به مسدود کردن مسیر سیل کردند و از بروز خسارات بیشتر جلوگیری به عمل آمد.

مهدی اسدی شهردار خانوک در این زمینه گفت: لحظاتی پس از حادثه شهرداری با تمام امکانات تلاش گسترده‌ای را برای مهار آب‌گرفتگی آغاز کرد.

وی ادامه داد: با اقدام به موقع توانستیم از افزایش خسارات جلوگیری کنیم.

شهردار خانوک شهرستان زرند بیان داشت: میزان خسارت وارده در دست بررسی است.

انتهای پیام/

خبرنگار : علی نجف پور

لینک کوتاه

برچسب ها