• تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 اسفند 1395 - 13:17
  • کد خبر : 17919
  • چاپ خبر

پیام مهندس محمدی شهردار زرند به مناسبت زلزله ۸۳

به گزارش زرندنیوز ، مهندس محمدی شهردار زرند با صدور پیامی یاد و خاطره درگذشتگان حادثه زلزله اسفند ۸۳ زرند را گرامی داشتند . در این پیام آمده است: سحرگاه ۴ اسفند ۱۳۸۳سحرگاهی سرد و تاریک و تلخ برای مردم زرند حادثه ای را رقم زد که  قلب ها را متاثر و جریحه دار کرداتفاقی ناگوار

به گزارش زرندنیوز ، مهندس محمدی شهردار زرند با صدور پیامی یاد و خاطره درگذشتگان حادثه زلزله اسفند ۸۳ زرند را گرامی داشتند .

در این پیام آمده است:

سحرگاه ۴ اسفند ۱۳۸۳سحرگاهی سرد و تاریک و تلخ برای مردم زرند حادثه ای را رقم زد که  قلب ها را متاثر و جریحه دار کرداتفاقی ناگوار که جمعی زیادی از شهروندان زرندی را به کام مرگ کشاند .

در این صبح دردناک، طبیعت روی نامهربانی خود را به شهر زرند نشان داد و حادثه ای جانکاه را رقم زد و موجب جان باختن و مجروح شدن تعداد زیادی از عزیزان ما شدو خسارات مالی فراوانی را به دنبال داشت.

امادر این حادثه صبر و ایستادگی ،همراهی و همدلی مردم و مسئولین و حرکت های جهادگونه شهروندان همچون سدی در برابر همه مشکلات شد وتوانستند بار دیگر زرند را سربلند تر از قبل استوار نمایند .

اما آنچه که در این اتفاقات برای همه ما باید در راس برنامه هایمان قرار گیرد آمادگی در برابر زلزله، انجام اقدامات آموزشی مناسب به منظور فرهنگ سازی لازم در زمینه زلزله و همچنین توجه به مقاوم سازی منازل مسکونی و نظارت هرچه بیشتر دستگاه های ذیربط ضروری می باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه جانباختگان زلزله ۸۳ برای روح پرفتوح این عزیزان، علوّ درجات و غفران الهی و برای خانواده های داغدار و عزیز شهرمان ،صبر جمیل و اجر جزیل  مسألت نمایم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها