• تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 - 12:36
  • کد خبر : 1803
  • چاپ خبر

جلسه هم اندیشی سینماگران جوان شهرستان زرند

جلسه هم اندیشی سینماگران جوان شهرستان زرند با حضور جمعی از فرهیختگان علاقمند به هنر هفتم کلید خورد . عصر روز دوشنبه ۱۴/۲/۹۴ بمنظور احیاء فعالیت دفتر انچمن سینماگران جوان با هدف تشویق و جذب و حمایت نوجوانان و جوانان علاقمند به هنر عکاسی و فیلمسازی ، جلسه ای با حضور جمع کثیری از هنرمندان

جلسه هم اندیشی سینماگران جوان شهرستان زرند با حضور جمعی از فرهیختگان علاقمند به هنر هفتم کلید خورد .
عصر روز دوشنبه ۱۴/۲/۹۴ بمنظور احیاء فعالیت دفتر انچمن سینماگران جوان با هدف تشویق و جذب و حمایت نوجوانان و جوانان علاقمند به هنر عکاسی و فیلمسازی ، جلسه ای با حضور جمع کثیری از هنرمندان علاقمند به هنر سینما در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند برگزارگردید.

 
در این جلسه آقای ابراهیمی با ارائه گزارشی از فعالیت موسسه سینماگران جوان زرند طی سالهای ۱۳۸۰ لغایت ۱۳۹۰ روند فعالیتهای این دفتر را که بصورت هیئت امنائی اداره می شد را در تقویت، رشد و ایجاد انگیزه در جوانان هنرمند بسیار مناسب ارزیابی نمود . وی برگزاری ۱۸ دوره آموزش و صدور بیش از ۱۲۰ گواهینامه رسمی با همکاری دفتر انجمن سینمای جوانان کرمان و ایجاد ۲۷ مورد اشتغالزائی جهت هنرمندان زرندی راگامی مهم در تحقق نیازهای جوانان این خطه از میهن اسلامی بیان نمود.

IMG00002
در ادامه پس از بحث و تبادل نظر وبررسی راهکارهای عملی جهت احیاء مجدد دفتر انجمن سینماگران جوان زرند اخذ تصمیمات نهائی به نشست های آینده موکول گردید .
IMG00004
خبرنگار : اکبرابراهیمی زرندی

لینک کوتاه

برچسب ها