• تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 - 13:04
  • کد خبر : 1824
  • چاپ خبر

نماینده مردم زرند، کوهبنان و فرماندار زرند در نشستی مشترک در تهران

نماینده مردم زرند و کوهبنان خبر داد:     نماینده مردم زرند و کوهبنان از برگزاری نشستی مشترک در تهران با حضور حجت‌الاسلام انصاری معاون پارلمانی رییس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر کار و رفاه اجتماعی در خصوص پیگیری مسائل ذغال سنگ کرمان خبر داد.     حسین امیری در گفت‌وگو با

نماینده مردم زرند و کوهبنان خبر داد:

 

 

نماینده مردم زرند و کوهبنان از برگزاری نشستی مشترک در تهران با حضور حجت‌الاسلام انصاری معاون پارلمانی رییس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر کار و رفاه اجتماعی در خصوص پیگیری مسائل ذغال سنگ کرمان خبر داد.

 

 

حسین امیری در گفت‌وگو با خبرنگار گفتارنو گفت: با توجه به مشکلاتی که صنعت ذغال دارد و بخشی از آن را بخش خصوصی و بخشی از آن را بخش دولتی تولید می‌کند مدتی است که روی بحث قیمت  مشکلاتی به وجود آمده است.

وی افزود: به همین دلیل تعدادی ازمعادن ذغال سنگ کارگران خود را تعدیل کردند.

 

 

نماینده مردم زرند و کوهبنان در تشریح جزییات این نشست افزود: در این جلسه مشکلات بررسی شد و قرار شد معاون معدنی وزارت صنعت، معدن، تجارت با کمک شرکت ذوب آهن اصفهان فرمولی را برای تعیین قیمت ذغال مشخص کنند تا وزیر صنعت، معدن و تجارت آن را ابلاغ کنند.

امیری افزود: روی پرداخت مطالبات پیمانکاران و همچنین مطالبات شرکت ذغال سنگ کرمان از اصفهان نیز بحث شد و مقرر گردید در این خصوص پیگیری‌های لازم به عمل آید.

فرماندار زرند نیز در این خصوص گفت: با اتخاذ این تصمیمات ان شاءالله در آینده‌ای نزدیک شاهد رونق صنعت ذغال سنگ در شهرستان زرند خواهیم بود.

 

حبیب الله خنجری افزود: بررسی مشکلات معادن و عدم خرید ذغال از سوی متصدیان این امر، شهر زرند و صنعت ذغال این شهرستان را با مشکلاتی مواجه کرده است که امیدواریم با همراهی و همکاری دولت مردان بتوانیم در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی این مشکلات را برطرف نمائیم.

 

 

در این نشست که به پیشنهاد نماینده مردم زرند و کوهبنان برگزار شد،  استاندار کرمان، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس، فرماندار زرند، مدیرعامل فولاد اصفهان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، مدیرعامل شرکت ذغال سنگ کرمان و معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار زرند نیز حضور داشتند.

منبع : روابط عمومی دفتر نماینده مجلس

لینک کوتاه

برچسب ها