• تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 - 14:39
  • کد خبر : 18464
  • چاپ خبر

شهردار زرند : ساختمان جدید شهرداری کلید زنگ زده شهرداری است که باید احیا شود

به گزارش زرندنیوز ، مهندس محمدی شهردار زرند در بازدید از مراحل ساخت ساختمان جدید شهرداری زرند با اعلام اینکه برای متولی اصلی شهر در عمران و آبادانی جای بسی سرشکستگی است که در ساختمانی به فعالیت مشغول باشد که از هیچ امکانات رفاهی و امنیتی برخوردار نیست گفت: ساختمان جدید شهرداری در طی چند سال

به گزارش زرندنیوز ، مهندس محمدی شهردار زرند در بازدید از مراحل ساخت ساختمان جدید شهرداری زرند با اعلام اینکه برای متولی اصلی شهر در عمران و آبادانی جای بسی سرشکستگی است که در ساختمانی به فعالیت مشغول باشد که از هیچ امکانات رفاهی و امنیتی برخوردار نیست گفت: ساختمان جدید شهرداری در طی چند سال گذشته هیچ پیشرفت فیزیکی نداشته است و ما سعی داریم با استفاده از امکانات و تجهیزات خود شهرداری آن را به ثمر برسانیم .

مهندس محمدی تصریح کرد: ساخت این مجموعه را می توان به عنوان یک آشتی بین شهروندان و شهرداری دانست چرا که در بسیاری از مواقع شهروندان برای فعالیتهای خود می بایست مصافتهای زیادی را طی نمایند .

شهردار زرند با اعلام اینکه ساخت این مجموعه می تواند به کمبود فضاهای اداری شهرداری کمک موثری نماید تصریح کرد: با توجه به سال اقتصاد مقاومتی،اقدام وعمل سعی داریم این ساختمان را در چارچوب اقتصاد مقاومتی به نتیجه برسانیم که در این راستا علاوه بر کاهش هزینه های شهرداری شاهد تجمیع معاونتها در این ساختمان خواهیم بود .

منتخب شورای شهر زرند در ادامه گفت:آنچه که ما به دنبال آن به عنوان یک ساختمان اداری هستیم فضای اداری، آمفی تئاتر، نمازخانه و … می باشد تا شهروندان در زمان ورود با شهرداری در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانند به خواسته خود در شهرداری دست پیدا کنند .

مهندس احمد محمدی با اعلام اینکه شهرداری متعلق به شهروندان است و سازمانی جدا از مردم نیست.گفت: این ساختمان به عنوان یک مجموعه اداری، ستادی بوده و برای استقرار حوزه‌های مختلف شهرداری مانند معاونت شهرسازی و معماری، معاونت فنی و عمرانی، معاونت خدمات شهری ومعاونت مالی و اقتصادی و غیره پیش بینی شده است.

شهردار زرند از افتتاح ساختمان جدید شهرداری در اوایل خرداد ماه ۹۶ خبر داد و گفت:ساختمان اداری شهرداری مانند کلید زنگ زده ایست که باید آن را احیاء و مرمت نمائیم .

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها