• تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردین 1396 - 11:02
  • کد خبر : 18639
  • چاپ خبر

دیدارهای نوروزی مسئول وجمعی از ورزشکاران بخش یزدان آباد با امام جمعه وبخشدار یزدان آباد

به گزارش زرندنیوز , در این دیدارها مهندس بهره مند با تشریح عملکرد نمایندگی ورزش و جوانان از کمبودها در این حوزه اشاره کرد وافزود جوانان این دیار در تمام زمینه های ورزشی استعدادهای فراوانی دارند که امیداست باهمت بیش ازپیش مسئولین این استعدادها شکوفا شود. دراین دیدارها حجه الاسلام والمسلمین سهرابی امام جمعه بخش یزدان

به گزارش زرندنیوز , در این دیدارها مهندس بهره مند با تشریح عملکرد نمایندگی ورزش و جوانان از کمبودها در این حوزه اشاره کرد وافزود جوانان این دیار در تمام زمینه های ورزشی استعدادهای فراوانی دارند که امیداست باهمت بیش ازپیش مسئولین این استعدادها شکوفا شود.
دراین دیدارها حجه الاسلام والمسلمین سهرابی امام جمعه بخش یزدان آباد گفت: در حد توان نهاد نماز جمعه دررفع مشکلات ورزش و ورزشکاران هستیم. بنده چندین بار به مسئولین معادن بخش پیشنهاد دادم که سالن ورزشی در مرکز بخش راتجهیزکنند.که تاکنون این مهم صورت نگرفته است.بازهم من پیگیری میکنم تاانشاءالله ازمعادن بخش به ورزش کمک کنند.ماحاضریم درحد وسع به ورزشکاران کمک نماییم.
امام جمعه یزدان آبادباآرزوی موفقیت برای ورزشکاران درسال جدیداطهارامیدواری کردکه همه باهم جهت رفع مشکلات این قشر بیشتر کوشاباشیم.
شایان ذکراست جمعی از ورزشکاران به همراه مهندس بهره مند رییس اداره ورزش وجوانان بخش یزدان آباد بامسئولین این بخش دیدارکردند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها