• تاریخ انتشار : شنبه 12 فروردین 1396 - 11:25
  • کد خبر : 18687
  • چاپ خبر

توجه به استعدادهای داخلی مهمترین هدف سال است

امام جمعه زرند گفت: توجه بیش از پیش به استعدادهای داخلی و تکیه بر توان درونی باید مهمترین هدف دولت در تحقق شعار امسال باشد. به گزارش زرندنیوز ، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه جمعه این هفته با اشاره به نامگذاری سال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» اظهار داشت:

امام جمعه زرند گفت: توجه بیش از پیش به استعدادهای داخلی و تکیه بر توان درونی باید مهمترین هدف دولت در تحقق شعار امسال باشد.

به گزارش زرندنیوز ، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه جمعه این هفته با اشاره به نامگذاری سال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» اظهار داشت: امیدواریم مسئولان و مردم یکدل و با وحدت بیش از پیش در راستای اجرای فرامین رهبری تلاش کنند تا شاهد توسعه بیش از پیش کشور در بخش‌های مختلف باشیم.

وی با بیان اینکه مردم و مسئولان باید تمام توان خود را برای رونق تولید داخلی و فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و همچنین بهبود وضعیت اشتغال به کار گیرند، افزود: توجه بیش از پیش به استعدادهای داخلی، تکیه بر توان درونی و ایجاد اشتغال و رونق بخش تولید، باید مهمترین هدف دولت در تحقق شعار امسال باشد.

ابراهیمی با گرامیداشت ۱۲ فروردین گفت: در روز ۱۲ فروردین مردم آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی با وحدت و انسجام با شرکت در همه‌پرسی و مشارکت کامل خود در روزهای آغاز انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رای ۹۸ درصدی به جمهوری اسلامی، عشق و ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی به اثبات رساند.

خطیب جمعه زرند با تبریک فرا رسیدن روز طبیعت و نقش مردم در حفاظت از طبیعت با تاکید بر حفظ محیط زیست و طبیعت افزود: انتظار می‌رود بر مبنای آموزه‌های دینی و پیشینه تاریخی در حفظ سلامت عرصه‌های طبیعی همیار طبیعت باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها