• تاریخ انتشار : سه شنبه 15 فروردین 1396 - 14:53
  • کد خبر : 18786
  • چاپ خبر

۲۰ فروردین آخرین مهلت ثبت نام معتکفین

به گزارش زرندنیوز ، حجت الاسلام اکبر سلطانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرند با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب اظهار داشت، مراسم معنوی سنت حسنه اعتکاف در این شهرستان، با فضاسازی فرهنگی و برنامه ریزی مناسب با همکاری ادارات و نهادهای انقلابی بویژه هیئت شهدای گمنام در مساجد جامع ، امام رضا (ع) و

به گزارش زرندنیوز ، حجت الاسلام اکبر سلطانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرند با اشاره به فرا رسیدن ماه رجب اظهار داشت، مراسم معنوی سنت حسنه اعتکاف در این شهرستان، با فضاسازی فرهنگی و برنامه ریزی مناسب با همکاری ادارات و نهادهای انقلابی بویژه هیئت شهدای گمنام در مساجد جامع ، امام رضا (ع) و قدمگاه علی ابن ابیطالب (ع) برگزار میشود این مراسم معنوی در مناطق یزدان اباد ،خانوک و ریحان شهر و همچنین ۴۰ درصد از روستاهای این شهرستان برگزار می‌شود.

وی از اعزام تعدای روحانی مبلغ از قم خبر دارد و افزود ، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، دعوت از چهره های مذهبی نخبه شهرستان جهت سخنرانی برای معتکفان و برپایی گفتمان دینی را از جمله برنامه های این مراسم معنوی در این شهرستان عنوان کرد.

حجت الاسلام سلطانی افزود: ثبت نام برای اعتکاف از چند روز قبل آغاز و تا ساعت ۲۰ مورخه بیستم فروردین انجام می‌شود.

وی برگزاری اعتکاف آقایان در مسجد جامع و خانم‌ها در مسجد امام رضا (ع) و قدمگاه علی ابن ابیطالب (ع) عنوان کرد و یاد اور شد در سال گذشته قریب ۳ هزارو ۵۰۰ نفر در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کردند و پیش بینی میشود که امسال بیش از ۴ هزار نفر در این مراسم معنوی شرکت نمایند .

حجت الاسلام سلطانی تصریح کرد ، مراسم اعتکاف از سحرگاه ۲۲ فروردین آغاز و اعتکاف معتکفین بعد از سه روز روزه گرفتن و دو شب در مسجد ماندن، با افطاری به پایان می‌رسد. این سه روز مصادف است با روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ ماه مبارک رجب .

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها