• تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 فروردین 1396 - 15:07
  • کد خبر : 18796
  • چاپ خبر

دانش‌آموزان نقش عمده‌ای در فراگیری علم و توسعه کشور دارند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند گفت: دانش‌آموزان می‌توانند با اتکا به روحیه خودباوری، اعتماد به نفس و شناخت قابلیت‌های خود، نقش عمده‌ای در فراگیری علم و دانش و روند رو به رشد پیشرفت توسعه ایران اسلامی ایفا کنند. به گزارش زرندنیوز ، حسین کاظمی سه‌شنبه شب در جمع دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی روستای حمیدیه این شهرستان

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند گفت: دانش‌آموزان می‌توانند با اتکا به روحیه خودباوری، اعتماد به نفس و شناخت قابلیت‌های خود، نقش عمده‌ای در فراگیری علم و دانش و روند رو به رشد پیشرفت توسعه ایران اسلامی ایفا کنند.

به گزارش زرندنیوز ، حسین کاظمی سه‌شنبه شب در جمع دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی روستای حمیدیه این شهرستان با اشاره به اهمیت و فضیلت علم و دانش در اسلام اظهار داشت: اسلام نسبت به فراگیری علم و دانش از زمان تولد انسان تا لحظه مرگ، سفارش و تاکید دارد.

کاظمی تصریح کرد: دانش‌آموزان می‌توانند با اتکا به روحیه خودباوری، اعتماد به نفس و شناخت قابلیت‌های خود، نقش عمده‌ای در فراگیری علم و دانش و روند رو به رشد پیشرفت توسعه ایران اسلامی ایفا کنند.

وی گفت: آینده کشور به تلاش و کوشش علمی امروز شما دانش‌آموزان بستگی دارد و چرخ تولید و اقتصاد و عرصه‌های فرهنگ، هنر و اندیشه در دستان شما دانش‌آموزان، نسل آینده‌ساز جامعه قرار دارد و شما باید با سرلوحه قرار دادن اهداف بزرگ، چشم‌انداز بهتری برای توسعه و پیشرفت کشور رقم بزنید.

کاظمی با اشاره به نزدیک بودن امتحانات پایانی سال تحصیلی مدارس و اهمیت زمان و استفاده از فرصت‌ها خاطرنشان کرد: موفقیت انسان در گرو آن است که در زندگی برای خود اولویت‌ها را مشخص و از پرداختن به کارهای غیر ضرور و کم‌اهمیت پرهیز کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند با بیان اینکه زمان تنها ثروتی است که به همهٔ انسان‌ها به طور یکسان داده شده است، افزود: نحوهٔ استفاده از زمان و فرصت‌هاست که سرنوشت انسان را رقم می‌زند و او را در مسیر موفقیت یا شکست قرار می‌دهد.

 وی داشتن هدف را بهترین راه استفاده از زمان خواند و عنوان کرد: هدف‌مندی و داشتن برنامه، دو عامل مهم در کسب موفقیت در زندگی و درس خواندن هستند.

 در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند پای صحبت‌های دانش‌آموزان و دبیران این مدارس نشست و نظرات و دیدگاه‌های آنان را در مورد امور تحصیلی و تربیتی جویا شد.

در این دیدار صمیمی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش زرند نیز با تبریک سال نو، موفقیت‌های مختلف دانش‌آموزان زرند را ستود و از تلاش مجموعه فرهنگیان و دست‌اندرکاران آموزش و پرورش این شهرستان قدردانی کرد.

سیدعلی بازیان با اشاره به نامگذاری سال جدید به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: آموزش و پرورش شهرستان زرند، تمام ظرفیت خود را برای تحقق این مهم به کار می‌گیرد.

به گزارش زرندنیوز در این دیدار مدیر آموزش و پرورش به همراه کارشناسان حوزه ستادی آموزش و پرورش زرند با اهدا لوح پیام تبریک و شاخه گل به دانش‌آموزان، سال جدید را به معلمان و دانش‌آموزان تبریک گفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها