• تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 فروردین 1396 - 14:00
  • کد خبر : 18823
  • چاپ خبر

حوزه علمیه پایگاه دین ، انقلاب و اسلام ناب است

به گزارش زرندنیوز ، دیدار عیدانه حجت الاسلام شجاعی امام جمعه محترم خانوک و رئیس حوزه علمیه حجت الاسلام خجسته به همراه اساتید حوزه علمیه شهرستان با امام جمعه محترم شهرستان زرند در این دیدار حجت الاسلام ابراهیمی در خصوص اهمیت و جایگاه حوزه علمیه گفت: حوزه علمیه پایگاه دین ، انقلاب و اسلام ناب است.

به گزارش زرندنیوز ، دیدار عیدانه حجت الاسلام شجاعی امام جمعه محترم خانوک و رئیس حوزه علمیه حجت الاسلام خجسته به همراه اساتید حوزه علمیه شهرستان با امام جمعه محترم شهرستان زرند

در این دیدار حجت الاسلام ابراهیمی در خصوص اهمیت و جایگاه حوزه علمیه گفت: حوزه علمیه پایگاه دین ، انقلاب و اسلام ناب است.

ایشان با اشاره به نقش علما در طول تاریخ گفت : اگر زحمت علماء در طول تاریخ نبود چیزی از اسلام وشیعه باقی نمی ماند این علماء بودند که مرزهای عقیده را حفظ کردند.

امام جمعه زرند با بیان اهمیت حوزه و وظیفه ما در قبال حوزه علمیه اینگونه گفت : حوزه علمیه در هر شهری مایه نور وهدایت آن شهر است همه ما وظیفه داریم به هر نحوی به حوزه علمیه کمک کنیم تا چراغ هدایت داخل شهر بیشتر درخشان شود که همه مردم مدیون حوزه علمیه هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها