• تاریخ انتشار : دوشنبه 22 خرداد 1396 - 13:57
  • کد خبر : 19479
  • چاپ خبر

چالش هزینه اش دربرابر سازش بیشتراست اما قطعا نتیجه مطلوبتری از آن حاصل خواهد شد

نشست شورای امربه معروف ونهی از منکر با موضوع واجب فراموش شده در فرمانداری زرند برگزارگردید. به گزارش زرندنیوز ، نشست شورای امربه معروف ونهی از منکر شهرستان زرند با موضوع واجب فراموش شده با حضور علی صادق زاده معاون سیاسی ، اجتماعی فرماندار،حجت الاسلام حسینی مقدم و مسئولین  ورابطین شورای امر به معروف ونهی از

نشست شورای امربه معروف ونهی از منکر با موضوع واجب فراموش شده در فرمانداری زرند برگزارگردید.

به گزارش زرندنیوز ، نشست شورای امربه معروف ونهی از منکر شهرستان زرند با موضوع واجب فراموش شده با حضور علی صادق زاده معاون سیاسی ، اجتماعی فرماندار،حجت الاسلام حسینی مقدم و مسئولین  ورابطین شورای امر به معروف ونهی از منکر شهرستان درمحل سالن اجتماعات فرمانداری  برگزارشد.

 علی صادق زاده ضمن خیر مقدم وتقدیر وتشکر از مسئولین شهرستان گفت: امر به معروف و نهی از منکردر زندگی مسلمان از جایگاه ویژه  وبالایی برخوردار می باشد وفرهنگ سازی در این خصوص وظیفه همگان است ، واین فریضه ای است دینی که سایر واجبات زیر سایه این واجب نقش می گیرند.

وی افزود:زندگی ائمه سرشار از پندهایی بود که ما را به این سمت وسو ،سوق می دهد .

معاون سیاسی ،اجتماعی همچنین گفت:انقلاب اسلامی ایران ادامه انقلاب عاشورایی بود  ونمونه ارزشی  و کامل این انقلاب امام خمینی(ره) می باشند که هم منکر و هم معروف را به مردم شناساند .

در ادامه محمد منصوری مسئول ستاد امربه معروف ونهی از منکر شهرستان ،تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در همه دستگاههای اجرایی وآشنایی با روشهای امر به معروف و نهی از منکر،پیگیری مصوبات مربوطه بازرسی از شوراها برای خروجی بیشتر کار ونیز بایگانی  فعالیتهای انجام شده در این حیطه  را از مهمترین کارهای شورای این ستاد عنوان کرد.

درادامه حجت الاسلام حسینی مقدم گفت: مدیران باید کارامدی نظام را به جهانیان نشان بدهند

وی افزود: مدیران باید درمرحله اول گوش بفرمان رهبربوده واهداف وبرنامه ها رابشناسند ودر راستای امربه معروف گام بردارند و  ازانها غافل نباشید.

حسینی مقدم افزود: کلید واژه این روزهای رهبر بحث نرمش قهرمانانه می باشد.

وی همچنین به چالش عقلانی دربرابرسازش ها اشاره  وتاکید کرد:هرچند چالش هزینه اش دربرابر سازش بیشتراست اما قطعا نتیجه مطلوبتری از آن حاصل خواهد شد.

حسینی  مقدم همچنین گفت: تهاجم حداکثری دشمن روی مسئولین زوم کرده  اما خوشبختانه مسئولین نظام جمهوری اسلامی هوشیارهستند.

انتهای پیام/ روابط عمومی فرمانداری زرند

لینک کوتاه

برچسب ها