• تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 - 12:41
  • کد خبر : 1962
  • چاپ خبر

تخریب منازل غیرمجاز و غیر قابل سکونت افاغنه

تخریب منازل غیرمجاز و غیر قابل سکونت افاغنه   دومین جلسه کارگروه حاشیه نشینی زرند با حضور امیری معاون امور برنامه ریزی وعمرانی فرمانداری و جمعی از مدیران ومعاونین ادارت سطح شهر در محل دفتر فرماندار رزند تشکیل شد . در ابتدای این نشست حاضرین به ضمن مرور مصوبات جلسات گذشته به ارائه گزارشی از

تخریب منازل غیرمجاز و غیر قابل سکونت افاغنه

 

دومین جلسه کارگروه حاشیه نشینی زرند با حضور امیری معاون امور برنامه ریزی وعمرانی فرمانداری و جمعی از مدیران ومعاونین ادارت سطح شهر در محل دفتر فرماندار رزند تشکیل شد .
در ابتدای این نشست حاضرین به ضمن مرور مصوبات جلسات گذشته به ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام گرفته پرداختند .
علی امیری معاون امور برنامه ریزی و عمرانی از وضعیت بد مسکن افاغنه گلایه کرد و گفت: متاسفانه وجود منازل قدیمی در سطح شهر و اطراف ان ، محلی برای اسکان افاغنه شده است که این امر بهیکی از مشکلات شهر زرند تبدیل شده است .علی امیری خواستار راه اندازی اکیپ گشت جهت کنترل و بازرسی منازل افاغنه شد و افزود: در این طرح نمایندگانی از  شهرداری ، مرکز بهداشت و اصناف،راه و شهرسازی وشورای شهر باید از این منازل بازدید و در صورت عدم قابل سکونت بودن با اخذ احکام لازم در خصوص تخریب آن اقدام نمایند. وی تصریح کرد: در راستای اجرای موفق این طرح نیروی انتظامی و دادگستری زرند می تواند کمک موثری به ادارات نماید .وی از پلمپ کارگاههای غیر مجاز  حاشیه شهر نیز خبر داد وتصریح کرد: با اعلام نام وادرس کارگاههای پلمپ شده از سوی شهرداری ادارات اب و برق نیزباید با نسبت به قطع انشعاب انان اقدام نمایند. وی خواستار توجه بیشتر ادارات مربوطه نسبت به امر حاشیه نشینی شد.

روابط عمومی فرمانداری زرند

لینک کوتاه

برچسب ها