• تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 - 9:16
  • کد خبر : 1975
  • چاپ خبر

توجه به بهداشت عمومی و امنیت غذایی یکی از اولویتهای کاری مسئولین شهرستان زرند

توجه به بهداشت عمومی و امنیت غذایی یکی از  اولویتهای کاری مسئولین شهرستان زرند می باشد   حسن لطفعلی پور سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان زرند در حاشیه برگزاری جلسه توجیهی ویژه سلاخان و متصدیان مراکز عرضه گوشت قرمز با اشاره به اینکه توجه به بهداشت عمومی و امنیت غذایی یکی از اولویتهای مسئولین شهرستان می

توجه به بهداشت عمومی و امنیت غذایی یکی از  اولویتهای کاری مسئولین شهرستان زرند می باشد

 

حسن لطفعلی پور سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان زرند در حاشیه برگزاری جلسه توجیهی ویژه سلاخان و متصدیان مراکز عرضه گوشت قرمز با اشاره به اینکه توجه به بهداشت عمومی و امنیت غذایی یکی از اولویتهای مسئولین شهرستان می باشد گفت: با تلاش و پیگیری های  مستمر مسئولین شهرستان اخیرا اصلاحاتی در جهت ساماندهی کشتارگاه دام و طیور شهرستان زرند صورت گرفته است.

وی همجنین با اشاره به ردیابی گوشت مرغ در کشتارگاه طیور جهت تضمین کیفیت فراورده‌های خام دامی از مزرعه تا سفره اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح برای همه مصرف‌کنندگان گوشت مرغ و فرآورده های آن مشخص می‌شود، محصولی که در بازار است از کدام کشتارگاه و با چه مشخصاتی تولید شده است.

لطفعلی پور تصریح کرد: در طرح ردیابی محصولات مرغ کیفیت این محصولات تضمین شده و فرآیند مرغ از تولید تا انتقال و بسته‌بندی مورد نظارت و ارزیابی دقیق قرار می‌گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه خط مکانیزه کشتار دام سنگین در کشتارگاه دام راه اندازی شده است گفت: منبعد کشتار دام توسط سلاخها انجام می شود.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان زرند در پایان ضمن تشکر از همه مسئولین این امر علی الخصوص فرماندار محترم ، بخشدار محترم مرکزی ، شهردار ، اتحادیه صنف قصابان که در ساماندهی کشتارگاه دام تلاش نمودند گفت: : امیدواریم در آینده نزدیک با برنامه هایی که شبکه دامپزشکی شهرستان زرند در دستور کار دارد  و با تعامل بین بخشی شاهد ارتقا سطح بهداشت فرآورده های خام دامی و در نهایت بهداشت  عمومی باشیم.

 

لینک کوتاه

برچسب ها