• تاریخ انتشار : یکشنبه 18 تیر 1396 - 15:37
  • کد خبر : 19992
  • چاپ خبر

معلمان ، موثرترین عامل در توسعه تعلیم و تربیت جامعه هستند

مدیر آموزش وپرورش شهرستان زرند:معلمان ، موثرترین عامل در توسعه تعلیم و تربیت جامعه هستند. مدیر آموزش وپرورش شهرستان زرند با اشاره به مقام ومنزلت معلم گفت: معلمان، موثرترین عامل در توسعه تعلیم و تربیت جامعه هستند. به گزارش زرندنیوز ، حسین کاظمی در آیین تجلیل از آموزگاران ۱۷سال پیش دبستان معلم توسط دانش آموزان

مدیر آموزش وپرورش شهرستان زرند:معلمان ، موثرترین عامل در توسعه تعلیم و تربیت جامعه هستند.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان زرند با اشاره به مقام ومنزلت معلم گفت: معلمان، موثرترین عامل در توسعه تعلیم و تربیت جامعه هستند.

به گزارش زرندنیوز ، حسین کاظمی در آیین تجلیل از آموزگاران ۱۷سال پیش دبستان معلم توسط دانش آموزان کلاس اول این مدرسه با بیان اینکه معلم می سوزد تا انسانی را بسازد گفت: معلم با تلاش خود انسان هایی را با اندیشه و تفکر بالا به جامعه تحویل می دهد تا روشنی و سعادت کشور را تضمین کنند.

وی تکریم دانش آموزان از معلمان خود را اقدامی ارزشمند،خاطره‌انگیز و کم‌نظیر توصیف کرد وافزود: تکریم معلمان وظیفه همگانی است چون معلمی جلوه ای از ارزشهاست وبیداری واگاهی جامعه مرهون این قشر نجیب وفرهیخته است.

کاظمی، افتخارات امروز جامعه و تمام کسانی که در طول تاریخ این کشور به مدارج بالا رسیده اند را ناشی از تلاشهای معلمان خواند و گفت : معلمان معیار درستکاری وانسان‌های فداکار و ایثارگری هستند که به شغل و وظیفه خود عشق می‌ورزند و آنرا یک وظیفه دینی و اخلاقی و ملی می‌دانند.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان زرند، موفقیت تحصیلی دانش آموزان را بهترین هدیه و تجلیل از مقام معلم دانست و، وجود معلمان مستعد، دلسوز و اخلاق مدار در جامعه را یک سرمایه ارزشمند توصیف کرد.

حسین کاظمی خاطر نشان کرد: معلمی را از این جهت شغل انبیا می خوانند که با وجود فراز و نشیب های بسیار مسیر ، اهتمام و مجاهدت در راه علم و تربیت را فراموش نمی کند و موفقیت و سربلندی دیروز ، امروز و فردای جامعه وامدار حضور معلمانی توانمند و دلسوز در نظام تعلیم و تربیت است

گفتنی است در این مراسم تعدادی از معلمان قدیمی مدرسه به بازگویی خاطرات دوران تدریس و شیطنت‌های برخی از دانش‌آموزان پرداختند.

در این آیین ماندگار دانش آموزان کلاس اول سال ۷۹این دبستان که حالا بانوانی با موقعیت‌های اجتماعی مختلف شده‌اند با تجمع در حیاط مدرسه به یاد دوران تحصیل همدیگر را در آغوش گرفته واشک شوق ریختند وبا اهدای هدایایی بوسه ادب بر دستان معلمان خود زدند.

انتهای پیام/روابط عمومی آموزش و پرورش زرند

لینک کوتاه

برچسب ها