• تاریخ انتشار : دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 - 4:20
  • کد خبر : 2023
  • چاپ خبر

همایش رده های نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند برگزار شد

همایش رده های نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند برگزار شد به گزارش خبرنگار ما : همایش یکروزه مسئولین شعب نمایندگی ، مربیان و هادیان سیاسی و فرماندهان حوزه مقاومت بسیج سپاه ناحیه زرند ظهر روز یکشنبه ۲۷/۲/۹۴ در محل اردوگاه فرهنگی ، تفریحی ریحانشهر با حضور حجه الاسلام اسدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه

همایش رده های نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند برگزار شد
به گزارش خبرنگار ما : همایش یکروزه مسئولین شعب نمایندگی ، مربیان و هادیان سیاسی و فرماندهان حوزه مقاومت بسیج سپاه ناحیه زرند ظهر روز یکشنبه ۲۷/۲/۹۴ در محل اردوگاه فرهنگی ، تفریحی ریحانشهر با حضور حجه الاسلام اسدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه زرند برگزار گردید .

IMG00003
حجه الاسلام اسدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه : ضمن تبریک عید مبعث و گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی در خصوص برنامه های ابلاغی در سال جدید مطالبی چند بیان نمودند وی با اشاره به شعار سال جدید همدلی و همزبانی را رمز موفقیت و پاسداری از انقلاب و اسلام دانستند وبا توجه به برگزاری انتخابات بویژه انتخابات خبرگان رهبری ، امسال را سال انتخابات و سال حساس سیاسی خواندند وابراز امیدواری نمودند با حضور نیروهای پرتوان فکری ، عقیدتی و سیاسی حماسه ای دیگر در سال جدیدآفریده شود .

IMG00004
وی همچنین خاطر نشان کردند هدف و سیره ما خط ولایت است و نباید از خط ولایت جدا بشویم و بایدوحدت داشته باشیم چرا که حرف اول را دربسیج وحدت می زند همچون شهدای عزیز ما که یک دل بودند .
اسدی در خاتمه تصریح کرد در حال حاضربرنامه‌های منظم و تاثیر‌گذار مجموعه نمایندگی ولی‌فقیه با حمایت‌ بیدریغ شما بسیجیان با روحیه دینی و انقلابی و ولایتمداری با قدرت و اقتدار تمام در حال حفاظت و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.

IMG00002
در پایان این همایش معنوی از تنی چند از مدیران عقیدتی ، مربیان و هادیان سیاسی و روابط عمومی حوزه های مقاومت بسیج با اهداء لوح تقدیر تجلیل لازم بعمل آمد .
شایان ذکر است تشکیل کارگروهای تخصصی مدیران عقیدتی ، نظارت ،مربیان و هادیان سیاسی ، روابط عمومی به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون راهکارهای اجرائی برنامه های ابلاغی در سال جدید از دیگر برنامه های جنبی این همایش بود .
خبرنگار : اکبرابراهیمی زرندی

لینک کوتاه

برچسب ها