• تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 مرداد 1396 - 21:18
  • کد خبر : 20246
  • چاپ خبر

صنعت برق روزهای سختی را کشور پشت سر گذاشت‌/ مصرف برق در روزهای اخیر به‌خوبی مدیریت شد

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس با اشاره به اینکه صنعت برق روزهای سختی را کشور پشت سر گذاشت‌، گفت: مصرف برق در کشور در روزهای اخیر به خوبی مدیریت شد. به گزارش زرندنیوز ، حسین امیری امروز در آئین کلنگ‌زنی نیروگاه ۴۸۰ مگاواتی سیکل ترکیبی شهرستان زرند که با حضور چیت‌چیان وزیر نیرو برگزار شد

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس با اشاره به اینکه صنعت برق روزهای سختی را کشور پشت سر گذاشت‌، گفت: مصرف برق در کشور در روزهای اخیر به خوبی مدیریت شد.

به گزارش زرندنیوز ، حسین امیری امروز در آئین کلنگ‌زنی نیروگاه ۴۸۰ مگاواتی سیکل ترکیبی شهرستان زرند که با حضور چیت‌چیان وزیر نیرو برگزار شد اظهار داشت: مصرف برق در کشور در روزهای اخیر به خوبی مدیریت شد.

وی با اشاره به اینکه همه نگران بودیم که برق کشور دچار مشکل شود گفت: روزهای سختی را صنعت برق کشور پشت سر گذاشت تا کشور از بحران گذشت.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس افزود: نیروگاه زرند اولین نیروگاه جنوب شرق کشور است که از مدت‌ها قبل به دنبال آن بودیم تا بازسازی شود.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی نیروگاه ۴۸۰مگاواتی زرند تصریح کرد: خوشبختانه امروز با حضور وزیر نیرو عملیات اجرایی این پروژه اغاز شد.

امیری از احداث نیروگاه ۴۰۰ مگاواتی برق توسط شرکت میدکو در زرند خبرداد و گفت: با احداث این نیروگاه‌ها استان‌کرمان در صنعت برق تقریبا به خود کفایی می‌رسد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی زیادی در استان کرمان در حال بهره‌برداری است افزود: همه این واحدها به انرژی برق در آینده نیازمند هستند.

وی با اشاره با اشاره به اینکه شهرستان زرند اولین تولیدکننده زعفران در استان کرمان است گفت: با تغییر الگوی کشت در کشاورزی شهرستان زرند مصرف آب و برق را صرفه‌جویی کردیم.

انتهای پیام/تسنیم

لینک کوتاه

برچسب ها