• تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مرداد 1396 - 15:40
  • کد خبر : 20269
  • چاپ خبر

انتقاد رئیس مجمع نمایندگان کرمان از سازمان محیط زیست

انتقاد رئیس مجمع نمایندگان کرمان از سازمان محیط زیست به گزارش زرندنیوز ، رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با انتقاد از عملکرد محیط‌زیست گفت: گلایه‌های زیادی در مورد سازمان محیط‌زیست وجود دارد و مسؤولان استانی باید اختیارات لازم برای رفع موانع پیش‌رو در این بخش را داشته باشند. حسین امیری صبح امروز در ستاد فرماندهی

انتقاد رئیس مجمع نمایندگان کرمان از سازمان محیط زیست

به گزارش زرندنیوز ، رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با انتقاد از عملکرد محیط‌زیست گفت: گلایه‌های زیادی در مورد سازمان محیط‌زیست وجود دارد و مسؤولان استانی باید اختیارات لازم برای رفع موانع پیش‌رو در این بخش را داشته باشند.

حسین امیری صبح امروز در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان منطقه پنج شامل شهرستان زرند اظهار داشت: موجب خوشحالی برای ما زرندی‌هاست که شرکت جهاد نصر به عنوان معین اقتصادی منطقه سی‌ریز انتخاب شده و فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به تولید پسته در دهستان سی‌ریز شهرستان زرند بیان داشت: اگر درصدی از درآمدهای پسته در دهستان سی‌ریز نفوذ کند، منطقه را متحول می‌کند.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فضای کسب و کار در سی‌ریز باید رونق یابد تا شاهد توسعه منطقه باشیم.

امیری با انتقاد از عملکرد محیط‌زیست ابراز داشت: گلایه‌های زیادی در مورد سازمان محیط‌زیست وجود دارد و مسؤولان استانی باید اختیارات لازم برای رفع موانع پیش‌رو در این بخش را داشته باشند.

انتهای پیام/فارس

لینک کوتاه

برچسب ها