• تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 مرداد 1396 - 9:11
  • کد خبر : 20307
  • چاپ خبر

تجهیز ۲۰ پارک شهر زرند به مجموعه‌های استاندارد سرگرمی

تجهیز ۲۰ پارک شهر زرند به مجموعه‌های استاندارد سرگرمی شهردار زرند از تجهیز بیش از پارک سطح شهر به مجموعه‌های استاندارد رفاهی و سرگرمی خبر داد. به گزارش زرندنیوز ، احمد محمدی بعد از ظهر امروز در بازدید از روند نصب و راه‌اندازی مجموعه‌های بازی کودکان از تجهیز بیش از ۲۰ پارک سطح شهر زرند

تجهیز ۲۰ پارک شهر زرند به مجموعه‌های استاندارد سرگرمی

شهردار زرند از تجهیز بیش از پارک سطح شهر به مجموعه‌های استاندارد رفاهی و سرگرمی خبر داد.

به گزارش زرندنیوز ، احمد محمدی بعد از ظهر امروز در بازدید از روند نصب و راه‌اندازی مجموعه‌های بازی کودکان از تجهیز بیش از ۲۰ پارک سطح شهر زرند به مجموعه‌های استاندارد رفاهی و سرگرمی خبر داد و اظهار داشت: یکی از اهداف شهرداری، ایجاد روحیه نشاط و شادابی و فراهم کردن بستری مناسب برای بازی و تفریح کودکان است.

وی بیان داشت: برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی کودکان حین بازی، شهرداری زرند در مرحله اول اقدام به جمع‌آوری مجموعه‌های فلزی سطح شهر کرده و در ادامه با زیرسازی و آماده کردن بستر مناسب مجموعه‌های پلی اتیلن که دارای بهترین و با کیفیت‌ترین لوازم از نوع خود هستند و هیچ نوع آلودگی زیست محیطی نداشته را جایگزین این وسائل کردهاست.

شهردار زرند به ایمنی بالای این وسائل نسبت به مشابه‌های فلزی خود اشاره کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم با تامین اعتبار و همکاری و مساعدت مسئولان در آینده‌ای نزدیک تمام پارک‌های واقع در شهر زرند را به وسایل بازی پلی اتیلنی تجهیز کنیم.

وی با اعلام اینکه بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال صرف خرید این لوازم و تجهیزات شده است، گفت: وسائل و تجهیزات جدید در پارک‌ها و بوستان‌های اندیشه، شهرک شهید باهنر، ۷ تیر، خیابان باهنر نصب خواهند شد.

انتهای پیام/فارس

لینک کوتاه

برچسب ها