• تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1396 - 17:46
  • کد خبر : 20321
  • چاپ خبر

انتقاد از بیکاری کارگران بومی و به‌کارگیری کارگران و مهندسان چینی

انتقاد از بیکاری کارگران بومی و به‌کارگیری کارگران و مهندسان چینی امام جمعه یزدان‌آباد گفت: بیکاری تعداد زیادی از کارگران صنعت و معدن بخش یزدان‌آباد شهرستان زرند و مشاهده کارگران و مهندسان چینی مایه تاسف و قابل توجه و تامل برای مسؤولان است. به گزارش زرندنیوز ، حجت‌الاسلام علیرضا سهرابی ظهر امروز در خطبه‌های نماز

انتقاد از بیکاری کارگران بومی و به‌کارگیری کارگران و مهندسان چینی

امام جمعه یزدان‌آباد گفت: بیکاری تعداد زیادی از کارگران صنعت و معدن بخش یزدان‌آباد شهرستان زرند و مشاهده کارگران و مهندسان چینی مایه تاسف و قابل توجه و تامل برای مسؤولان است.

به گزارش زرندنیوز ، حجت‌الاسلام علیرضا سهرابی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زرند ضمن تبریک سالروز ولادت باسعادت امام رضا (ع) و برشمردن فضایل آن حضرت وجود حرم مطهر این امام همام در ایران را از سعادت مردم ایران و مایه برکت برای ایرانی‌ها دانست.

امام جمعه یزدان آباد با اشاره به برگزاری تنفیذ حکم رئیس جمهور توسط مقام معظم رهبری عنوان کرد: امیدوارم دولت جدید رهنمودها و هشدارهای ولی امر مسلمین را فرا روی اهداف چهارساله خود قرار داده و در عمل هم به فرامین معظم‌له پایبند باشند به ویژه در بعد داخلی رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم و اشتغال و در بعد خارجی توجه به توطئه‌های دشمن و اهمیت دادن به جدی بودن دشمن باید مد نظر قرار گیرد.

وی ضمن گرامیداشت ۱۱ مرداد ماه سالروز شهادت مجاهد خستگی‌ناپذیر شهید شیخ‌فضل‌الله نوری گفت: شیخ فضل‌الله نوری از جمله روحانیانی بود که در پیروزی نهضت مشروطه نقش بسیار مهمی ایفا کرد اما پس از مشاهده انحراف این نهضت بنای مخالفت با روشنفکران غربزده گذاشت.

سهرابی توجه اقشار مختلف مردم به جریان مشروطه مشروعه مورد نظر این شهید والامقام  و تفاوت آن با مشروطه مورد نظر انگلیس و سایه انداختن استعمار بر ایران آن زمان به دلیل بزرگنمایی بیش از اندازه استبداد شاهانه توسط عناصر نفوذی را برای بصیرت ملی حائز اهمیت و بسیارمهم دانست.

وی بیکاری تعداد زیادی از کارگران صنعت و معدن بخش یزدان‌آباد شهرستان زرند و مشاهده کارگران و مهندسان چینی را مایه تاسف و قابل توجه و تامل برای مسؤولان دانست و خاطرنشان کرد: اگر وجود  چینی‌ها لازم است اشتغال تحصیل‌کرده‌ها و کارگران داخلی هم امری لازم بلکه مهم‌تر است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها