• تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مرداد 1396 - 16:56
  • کد خبر : 20409
  • چاپ خبر

شهادت، اصلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبود است

مدیر آموزش وپرورش شهرستان زرند: شهادت، اصلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبود است به گزارش زرندنیوز ، مدیر آموزش وپرورش شهرستان زرند در پیامی به مناسبت شهادت اولین شهید مدافع حرم شهرستان زرند شهید علی عظیمی گفت: شهادت، اصلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه برای همیشه تاریخ، جاویدان خواهند

مدیر آموزش وپرورش شهرستان زرند: شهادت، اصلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبود است

به گزارش زرندنیوز ، مدیر آموزش وپرورش شهرستان زرند در پیامی به مناسبت شهادت اولین شهید مدافع حرم شهرستان زرند شهید علی عظیمی گفت: شهادت، اصلی‌ترین گذرگاه رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه برای همیشه تاریخ، جاویدان خواهند ماند.

متن پیام حسین کاظمی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«به شهدای دفاع از حریم اهل‌بیت علیهم‌السلام به‌طور ویژه افتخار می‌کنیم.» امام خامنه ای (دام ظله العالی)

تاریخ گهربار و پرحماسه شیعه، همواره بیانگر تجلی و تاسی راست قامتان و دلباختگان عرصه جهاد و شهادت در راه مولا و مقتدای خویش حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) است که در روز عاشورا فرمودند آیا حمایت کننده ای هست تا از حرم رسول خدا حمایت کند؟

امروز مدافعان حریم امامت و ولایت، شجاعانه و عاشقانه، با بذل جان خویش از حرم مطهر حضرت زینب(س) دفاع می‌نمایند و با شهادت برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از مولا و سرور خود رقم می‌زنند.
بار دیگر اذان جهاد و شهادت از خیام عاشوراییان زمان و اردوگاه سپاهیان اسلام برخاست و عطر شهادت را به مشام ها رساند و یکی از فجر آفرینان راستین این دیار ، شهید علی عظیمی را در سوریه به آرزوی دیرینه خود رساندوبه درجه رفیع شهادت نائل آورد. ایمان راسخ و اراده آهنین در جهاد فی سبیل الله و حماسه و ایثار و شجاعت مثال زدنی این شهید بزرگوار از او اسطوره ای نظامی و رزمنده ای قهرمان ساخت.

اینجانب شهادت افتخارآفرین مدافع حرم اهل بیت، سرباز ولایت، شهید والامقام علی عظیمی را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری، همرزمان و خانواده محترم وجامعه فرهنگیان شهرستان زرند تبریک و تسلیت عرض نموده ، از درگاه ربوبی امید علو درجات برای آن عزیر سفر کرده و صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/روابط عمومی اموزش و پرورش زرند‌

لینک کوتاه

برچسب ها