• تاریخ انتشار : جمعه 27 مرداد 1396 - 10:51
  • کد خبر : 20415
  • چاپ خبر

خواسته شهید عظیمی ها و حججی ها از ما این است که پشتیبان ولایت باشیم

حجت الاسلام کمالی مسئول هماهنگی ولی فقیه سپاه ثارالله کرمان در مراسم بزرگداشت شهید عظیمی بیان داشت : خواسته شهید عظیمی ها و حججی ها از ما این است که پشتیبان ولایت باشیم. دفاع از حرم اهلبیت توفیقی است که نصیب هرکسی نمیشود این مقام نصیب حضرت ابالفضل (ع) بود زندگی موحدانه یعنی وقتی خبر شهادت را

حجت الاسلام کمالی مسئول هماهنگی ولی فقیه سپاه ثارالله کرمان در مراسم بزرگداشت شهید عظیمی بیان داشت : خواسته شهید عظیمی ها و حججی ها از ما این است که پشتیبان ولایت باشیم.

دفاع از حرم اهلبیت توفیقی است که نصیب هرکسی نمیشود این مقام نصیب حضرت ابالفضل (ع) بود

زندگی موحدانه یعنی وقتی خبر شهادت را به خانواده شهید می دهند پدد شهید سجده شکر می کند و مادر شهید خانه اش را وقف حضرت زینب(س) میکندو خانواده این شهید والامقام بدانند خداوند خودش را جایگزین شهید میکند.

گام اول برای رسیدن به این مقام ارزشمند زندگی خالصانه است یعنی غیر خدا را از زندگی خودمان حذف کنیم،سبک زندگی اسلام را در پیش بگیریم که از تاکیدات مقام معظم رهبری هم هست.

گام دوم رهایی و اوج گرفتن است؛شهید عظیمی ها در دنیایی که چند روز مهمان هستند گول زرق و برق دنیارا نخوردند این شهیدعزیز در سفر به مشهد مقدس از امام رضا (ع طلب شهادت میکند.

وی افزود: وقتی کارگردان زندگی را خدا قرار دهیم و غیر خدا را از زندگی پاک کنیم خدا هم مقام عالی به انها عطا میکند و ابروی محله ، شهر ، کشور و حتی جهان اسلام میشوند.این شهدا از هستی و ازادی خودشان گذشتندزندگی انها مخلصانه بود و نفس نفس زندگی خودشان را با خدا تنظیم کردند و برای غیر خدا نفس نزدند و هرجا را که غیر خدا بود پاک کردند .زندگی خالصانه یعنی گوشه گوشه زندگی خود را وقف خدا کردند و هرآنچه غیر خدایی بود از زندگی خود حذف کردند .

گام سوم زندگی عاشقانه است که مقام را امام حسین «ع» دارد و عاشق خدا شده و خدا نیز عاشق او شده است نتیجه این عشق بازی با خدا این است که خدا انها را بسوی خود میبرد. خدا متعال در قرآن کریم اینگونه می فرماید: گمان مکنید که شهدا مرده اند بلکه زنده اند و نزد خدای خود روزی میخورند.

شهید عظیمی تجارتش را با خدا انجام داد و ایمان به خدا و پیامبر در زندگی اش موج میزداگر میخواهیم به این مقام برسیم باید با خدا تجارت کنیم به خانواده شهید عظیمی تبریک میگوییم بخاطر این مقام که خدا به انها عطا کرده است.

امروز اگر عظمت و برکتی داریم به برکت مجاهدت های این شهداست اگر امنیت داریم بخاطر این شهداست

حجت الاسلام کمالی با بیان اینکه این ایام ایام بازگشت آزادگان از زندان های رژیم بعثی عراق به وطن است ومحصول و نتیجه این اسارت شده انقلاب اسلامی افزود:هژمونی انقلاب اسلامی کار را به جایی رسانده که دشمنان انقلاب اسلامی زبان به تحسین باز کرده اند .

وی همچنین اضافه کرد: بعد از انقلاب اسلامی سیاستمداران غربی گفتند نظام اسلامی صفحه شطرنج نظام بین الملل را بهم ریخت و موازنه قوا را در منطقه و جهان بهم ریخته است وما سالها دنبال این بودیم که نظم نوین جهانی را پایه گذاری کردیم که این انقلاب اسلامی انرا بهم ریخت .
وی افزود: خواسته شهید عظیمی ها و حججی ها از ما این است که پشتیبان ولایت باشیم،حدودا۵ هزار وصیت نامه شهدا را بررسی کردیم که گفتند ولی فقیه را پشتیبانی کنید. شهدا از ما خواستند که پشتیبان ولایت باشیم و تنها راه برون رفت از مشکلات نگاه به ولایت و سخنان ولایت و نگاه به داخل و اقتصادمقاومتی است.

ایشان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انقلابی گری بیان کردند: رهبری به مسئولین و مردم فرمودند انقلابی بمانید و انقلابی حرکت کنید اگر انقلابی حرکت کردید میتوانید پیشرفت کنید .آمریکایی ها بسته ای طراحی کرده اند که بخواهند پیشرفت انقلاب راتوسط داعش و توسط رژیم بعث عراق و جنگ های نیابتی که در منطقه راه انداختندمتوقف کنند.

منافقین و لیبرال ها دنبال این هستند که جای جلاد و مظلوم را عوض کنند، شهدای مدافع حرم را مسخره کردند و دشمن دنبال این است من و شما و ملت را دچار دو قطبی کند و دنبال اختلاف بین ما هستند.

ایشان همچنین ضمن تشکر ازمردم زرند افزود: مردم ولایتمدار زرند در تمام صحنه ها حضور فعال داشتند و همیشه پشتیبان ولایت بودند.

انتهای پیام/

عکس : محمدرضا ملکی

لینک کوتاه

برچسب ها