• تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1396 - 10:08
  • کد خبر : 20447
  • چاپ خبر

کودتای ۲۸ مرداد سند آشکار بی‌اعتمادی به آمریکا است

کودتای ۲۸ مرداد سند آشکار بی‌اعتمادی به آمریکا است   امام جمعه زرند گفت: کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲ یکی از ننگین‌ترین جنایات آمریکا علیه ایران و لکه ننگی بر دامن آمریکای جنایتکار است که هیچ‌گاه از ذهن مردم ایران پاک نمی‌شود و هر ملتی که به آمریکا اعتماد کند زمین‌گیر می‌شود. اخبار زرند : حجت‌الاسلام

کودتای ۲۸ مرداد سند آشکار بی‌اعتمادی به آمریکا است

 

امام جمعه زرند گفت: کودتای ۲۸ مرداد سال ۳۲ یکی از ننگین‌ترین جنایات آمریکا علیه ایران و لکه ننگی بر دامن آمریکای جنایتکار است که هیچ‌گاه از ذهن مردم ایران پاک نمی‌شود و هر ملتی که به آمریکا اعتماد کند زمین‌گیر می‌شود.

اخبار زرند : حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد اظهار داشت: این کودتا یکی از ننگین‌ترین جنایات آمریکا علیه ایران و لکه ننگی بر دامن آمریکای جنایتکار است که هیچ‌گاه از ذهن مردم ایران پاک نمی‌شود و هر ملتی که به آمریکا اعتماد کند زمین‌گیر می‌شود.

وی افزود: تاریخ چراغ راه آینده است و دولت‌مردان زمان کودتای ۲۸ مرداد به آمریکا اعتماد کردند و نتیجه این اعتماد موجب کودتایی شد که دوباره شاه ملعون را به کشور بازگرداند.

خطیب جمعه زرند با تأکید بر ضرورت هوشیاری و بصیرت آحاد جامعه و مسؤولان افزود: اگر درصدد کسب بهترین الگو هستیم باید از سنت و روش پیامبر اسلام (ص) پیروی کنیم که فرمودند دشمن را بشناسید و با او مخالفت کنید.

وی ادامه داد: زمانی که تاریخ را بررسی می‌کنیم، می‌بینیم دشمنی آمریکا با ایران طی ادوار مختلف تاریخی موج می‌زند و امروز هر ناامنی و هر جنایت بزرگی که علیه ملت ایران و کشورهای اسلامی می‌شود با پشتیبانی آمریکای جنایتکار و آل سعود صورت می‌گیرد.

ابراهیمی با اشاره به سالروز تخریب مسجدالاقصی توسط رژیم غاصب صهیونیستی، روز مسجد را گرامی‌داشت و عنوان کرد: بسیاری از دستاوردهای کشورهای اسلامی به موجودیت مسجد مربوط است و مهم‌ترین علت تخریب مساجد توسط رژیم پلید صهیونیستی و گروه‌های تکفیری این است که آن‌ها از این پایگاه مردمی در هراسند.

امام جمعه زرند در بخشی دیگر از صحبت‌های خود به فرا رسیدن هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر اشاره کرده و افزود: دولت‌مردان ما از شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت و ساده‌زیستی را بیاموزند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها