• تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1396 - 14:32
  • کد خبر : 20449
  • چاپ خبر

ارزش‌های نظام و منافع ملی ملاک رأی نمایندگان به وزرا باشد

ارزش‌های نظام و منافع ملی ملاک رأی نمایندگان به وزرا باشد امام جمعه یزدان‌آباد زرند گفت: امیدواریم نمایندگان مجلس با در نظر گرفتن ارزش‌های نظام و منافع ملی به وزرای لایق رأی اعتماد بدهند. اخبار زرند :  حجت‌الاسلام علیرضا سهرابی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به بررسی صلاحیت وزرا در

ارزش‌های نظام و منافع ملی ملاک رأی نمایندگان به وزرا باشد
امام جمعه یزدان‌آباد زرند گفت: امیدواریم نمایندگان مجلس با در نظر گرفتن ارزش‌های نظام و منافع ملی به وزرای لایق رأی اعتماد بدهند.

اخبار زرند :  حجت‌الاسلام علیرضا سهرابی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به بررسی صلاحیت وزرا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امیدواریم که مجلس با در نظر گرفتن ارزش‌های نظام و منافع ملی به وزرای لایق رأی بدهند.

خطیب جمعه یزدان‌آباد ضمن بزرگداشت ایثار مدافعان حرم و با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تصریح کرد: ایمان جوان مدافع حرم چه میزان شفاف است که دل از همسر و فرزند خردسال خود می‌کند و در نهایت هم به شهادت می‌رسد.

سهرابی شهدای مدافع حرم را مظلوم‌ترین شهدا دانست و ادامه داد: پیکر پاک و مطهر این شهدا مدت‌ها بعد از شهادتشان به وطن باز نمی‌گردد و از جمله این شهدای مظلوم شهید علی عظیمی است که به‌عنوان نخستین شهید مدافع حرم شهرستان زرند با شهادت خود برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم شهید پرور و ولایتمدار این منطقه افزود.

وی افزود: شرکت مردم بخش یزدان‌آباد و یزدان‌شهر در مراسم‌هایی که به یاد این شهید والامقام و بزرگداشت یاد و خاطره این شهید برگزار می‌شود و با مزین کردن میادین و خیابان‌های خود به تصویر شهدای مدافع حرم و پلاکاردهای تسلیت، گویای قدردانی مردم این خطه به مقام این شهدا است.

سهرابی در بخشی دیگری از سخنان خود با محکوم کردن اقدام تروریستی در بارسلونای اسپانیا گفت: این جنایت تروریست‌های داعشی نشان از درنده خویی و وحشی‌گری این گروه و اربابان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنان دارد.

امام جمعه یزدان‌آباد با اشاره به سالروز ۲۸ مرداد سالروز کودتای آمریکایی سال ۱۳۳۲ گفت: این کودتا تایید مواضع مراجع و دلسوزان بود که آمریکا قابل اعتماد نیست و استعمار آمریکایی دست کمی از استعمار انگلیسی ندارد و اعتماد به آمریکا اشتباهی به شدت جبران ناپذیر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود سالروز بزرگداشت مسجد را گرامی داشته و مسجد را نخستین پایگاه عبادی، سیاسی و اجتماعی اسلام دانست و خاطرنشان کرد: باید مساجد مانند صدر اسلام مورد توجه باشند و اجتماعات مردمی در مساجد که به منظور مختلف برگزار می‌شود با شکوه و تعیین‌کننده باشد به‌ویژه برگزاری نماز جماعت، محافل انس با قرآن، آموزش احکام و معارف باید در مساجد افزایش یابد.

خطیب جمعه یزدان‌آباد با اشاره به فرارسیدن فعالیت شوراهای اسلامی جدید از زحمات و فعالیت‌های شوراهای فعلی و شهردار یزدانشهر و همه دهیاران بخش تقدیر و تشکر کرد و ادامه داد:برای شوراهای جدید و همه کسانی که مسؤولیت به عهده می‌گیرند آرزوی موفقیت داریم.

انتهای پیام/فارس

لینک کوتاه

برچسب ها