• تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1396 - 13:50
  • کد خبر : 20493
  • چاپ خبر

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۷۷ طرح طی هفته دولت در زرند

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۷۷ طرح طی هفته دولت در زرند فرماندار زرند گفت: طی هفته دولت، ۷۷ طرح با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود. به گزارش زرندنیوز ، حبیب‌الله خنجری در حاشیه جلسه کمیته برنامه‌ریزی هفته دولت اظهار داشت: طی هفته دولت قرار است با سرمایه‌گذاری

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی ۷۷ طرح طی هفته دولت در زرند

فرماندار زرند گفت: طی هفته دولت، ۷۷ طرح با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش زرندنیوز ، حبیب‌الله خنجری در حاشیه جلسه کمیته برنامه‌ریزی هفته دولت اظهار داشت: طی هفته دولت قرار است با سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۸۴ میلیارد و ۹۸۲ میلیون ریال، ۷۷ طرح مختلف در این شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز ‌شود.

وی افزود: این طرح‌ها در زمینه‌های مختلف صنعتی، خدماتی، بهداشتی، عمرانی، آموزشی و برق‌رسانی، ورزشی و فرهنگی هستند که با بهره‌برداری از آن‌ها زمینه اشتغال بیش از ۷۲۲ نفر فراهم و بیش از ۳۰ هزار خانوار از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند می‌شوند.

فرماندار زرند تصریح کرد: خدمات صورت گرفته توسط دولت در واقع خدمات نظام به مردم است و دلسوزان نظام باید خدمات دولت را در زمینه‌های مختلف بیان کنند و در این راستا خبرنگاران به‌عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان می‌توانند نقش به‌سزایی در اطلاع‌رسانی در زمینه خدمات دولت به مردم و امیدوار کردن بیشتر مردم به نظام داشته باشند.

فرماندار زرند به پروژه آسفالت روستاها اشاره کرد و افزود: آسفالت معابر بسیاری از روستاهای بخش یزدان‌آباد و مرکزی زرند با همکاری دهیاری‌ها، اداره راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام شده است.

خنجری ادامه داد: پروژه گازرسانی به دهستان‌های سیریز، جرجافک و سربنان که از هفته دولت در سال قبل کلید خورد هم‌اکنون شاهد گازرسانی به این مناطق هستیم.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: طی هفته دولت شاهد اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله گلباران قبور مطهر شهدا، محفل انس با قرآن، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، تجلیل از کارمندان نمونه، مسابقات مختلف ورزشی و … در این شهرستان هستیم.

انتهای پیام/فارس

لینک کوتاه

برچسب ها