• تاریخ انتشار : سه شنبه 31 مرداد 1396 - 15:04
  • کد خبر : 20496
  • چاپ خبر

افتتاح و بهره برداری دو طرح شهرداری در هفته دولت

افتتاح و بهره برداری دو طرح شهرداری در هفته دولت به گزارش زرندنیوز ، مهندس محمدی شهردار زرند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، نامگذاری هفته نخست شهریور به نام هفته دولت به یاد این دو دولتمرد بزرگ انقلاب اسلامی گفت: هر چند در یک سال گذشته با مشکلات مال زیادی روبرو

افتتاح و بهره برداری دو طرح شهرداری در هفته دولت

به گزارش زرندنیوز ، مهندس محمدی شهردار زرند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، نامگذاری هفته نخست شهریور به نام هفته دولت به یاد این دو دولتمرد بزرگ انقلاب اسلامی گفت: هر چند در یک سال گذشته با مشکلات مال زیادی روبرو بوده ایم اما این امر باعث نشده است پروژه های عمرانی و فرهنگی شهرداری راکد و ناقص بمانند .

مهندس محمدی بااعلام اینکه پروژه های عمرانی شهرداری یک گام بلند در راستای توسعه شهر می باشد گفت:شهروندان از شهرداری انتظار انجام پروژه هائی را دارند که رفاه ،اسایش را برای آنها به ارمغان بیاورد و ما نیز در این راه تمام سعی و تلاش خود را بکار خواهیم گرفت .

شهردار زرند از بهره برداری از بیست هزار متر مربع آسفالت معابر سطح شهر زرند در هفته دولت خبر داد و گفت : برای اجرای این طرح بالغ بر سه میلیارد و ششصد میلیون تومان هزینه شده است.

منتخب شورای شهر زرند در ادامه با اعلام اینکه بعد از تجهیزکامل و نصب سیستم های دیجیتال این سینما در هفته دولت شاهد افتتاح این مجموعه خواهیم بودگفت: خوشبختانه شهرداری زرند با همکاری دکتر امیری نماینده سخت کوش شهرستان و حمایتهای خوب فرماندار زرند توانست بعد از ۱۵سال سینمای شهر زرند را راه اندازی نماید که این امر یک نقطه مثبت رد پروژه ها و فعالیتهای چند ساله شهرداری می باشد .

وی گفت: برای راه اندازی و تجهیز این سالن بیش از سه میلیارد وپانصد میلیون ریال هزینه در نظر گرفته شده بود که خوشبختانه با موفقیت صد درصدی به انجام رسیده است .

وی اظهار امیدواری کرد با افتتاح این طرح ها بتوانم کام شهروندان قدرشناس  زرندی را شیرین نمائیم .

انتهای پیام/روابط عمومی شهرداری زرند

لینک کوتاه

برچسب ها