• تاریخ انتشار : جمعه 3 شهریور 1396 - 12:04
  • کد خبر : 20520
  • چاپ خبر

خدمت به مردم، مهمترین وصیت شهدا به مسئولان بوده است

خدمت به مردم، مهمترین وصیت شهدا به مسئولان بوده است. فرماندار ورئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان زرند ، با اشاره به جایگاه و مقام شهدا در نزد خداوند و مردم گفت: خدمت به مردم، مهمترین وصیت شهدا به مسئولان بوده است. به گزارش زرندنیوز ، حبیب الله خنجری درمراسم غبارروبی وعطر افشانی مزار مطهر شهدا

خدمت به مردم، مهمترین وصیت شهدا به مسئولان بوده است.

فرماندار ورئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان زرند ، با اشاره به جایگاه و مقام شهدا در نزد خداوند و مردم گفت: خدمت به مردم، مهمترین وصیت شهدا به مسئولان بوده است.

به گزارش زرندنیوز ، حبیب الله خنجری درمراسم غبارروبی وعطر افشانی مزار مطهر شهدا شهرستان زرند به ویژه شهدای فرهنگی این شهرستان گفت: تکریم شهدا، از وظایف جامعه نسبت به ایثارگری آنان است.

وی با بیان اینکه، شهدا نیازی به تکریم ما ندارند تاکید و خاطر نشان کرد: جامعه برای حفظ و بقای خود نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

خنجری، یکی از وظایف مسئولان در قبال شهدا را پاسداری از آرمان های بزرگ آنها و پشتیبانی از ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: خدمت به مردم مهمترین وصیت شهدا به مسئولان بوده است.

فرماندار ورئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان زرند افزود: حضور ما در این فضاهای روحانی به ما یادآوری خواهد کرد که شهدا دین بزرگی برگردن همه ما دارند و باید تلاش کنیم تا این دین را ادا کنیم.

حبیب الله خنجری در ادامه ضمن تاکید بر ادامه راه شهدای گرانقدر نظام اسلامی، بر تجدید پیمان با آرمان های انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، یاد و خاطره شهدای گرانقدر شهرستان زرند بویژه شهدای فرهنگی این شهرستان را گرامی داشت.

گفتنی است آیین غبارروبی وعطر افشانی مزار مطهر شهدا، با حضور امام جمعه زرند، رؤسای ادارات، مدیر ومعاونان آموزش وپرورش، فرهنگیان و جمع کثیری از مردم انقلابی و شهیدپرور این شهرستان در محل گلزار شهدا این شهرستان برگزارشد وحاضرین در این مراسم، با اهدای گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، شهدای انقلاب، شهدای فرهنگی و شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها